onko teillä paljon juhlia jo merkattuna kalenteriin ensi kesäksi?

minulla on tällä hetkellä 2 rippijuhlat 1 sukujuhlat...vielä on tilaa juhlille..joten oottelen, niin ja 1 ylioppilas juhlat...

Avainsanat: juhlat rippi suku ja ylioppilas..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.02.2009 - 19:49

viikon päästä omat rippijuhlani :) ja kuukauden päästä synttärini

Kysyjän kommentti

onnea rippilapselle!!!1

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.02.2009 - 17:26

Ei yhtäkään, mamma ja pappa lähtee hääpäiväksi ulkomaille, joten ei juhlita sen koommin. Sisarustapaamisen vois järkätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.02.2009 - 17:27

on aika paljon mut mä en nyt kerro niitä ku mä en muista niitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 17:27

Ei oikeastaan kesällä vaan toukokuussa noita ylioppilasjuhlia monet päällekkäin. Kaikki suvun synttäritkin ovat talvisaikaan. Kesä on mukava ja vapaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 17:29

kahdet häät
(ja toivottavasti ei tule ensimmäisiäkään hautajaisia)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 18:45

Yksi.
Kaverien 20v. hääpäivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 18:46

Kolme viikonloppua näyttäisi olevan varattuna. Kahdet kuuskymppiset ja yhdet häät. Oikeastaan ei tarvitsisi tulaakkaan lisää, muuten ei kerkiä ollenkaan ongelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 19:09

Ei vielä yhtäkään, ja hyvä niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 19:14

ei ole merkattuna,1 olisi suomessa ,aika näyttää menenkö

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 19:17

eipä ole ainakaan kalenteriin merkittynä. en ole juhlien ystävä joihin pitää "tälläytyä"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.02.2009 - 19:29

Ei ole mitään tiedossa, ja parempi niin, koska en tykkää juhlista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 19:56

Taitaa olla sellanen tervetullut välivuosi, ei kasteita, ei ripillepääsyjä, ei lakkiaisia, ei häitä (ainakaan tiedossa) ja kaikki tutut täyttävät epätasavuosia, joten voin tehdä mitä mieleen juolahtaa ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 20:01

Ei ole. Keskimmäinen pääsee ripille, muttei ole tullut kutsua. Eikä varmaan tulekaan koska lasten äitipuoli ei halua minua sinne. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 22:03

Kyllä, muttei rasita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 22:49

ei ole kuin yksi juhla toistaiseksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 23:00

Harvinainen kesä ettei yhtään.Yllätyksiä voi tapahtua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 08:35

Harvinaista ei ainoatakaan juhlaa tiedossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 08:46

Muutama on, toukokuun lopussa ne joihin on pakko mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 23.02.2009 - 15:04

juhlia taitaa olla vaan muutamat synttärit ja rippijuhlat/ylioppilasjuhlat. Festarikesä kylläkin tulee ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 23:41

Melkeinpä päivä kerrallaan elämistä ollut jo muutaman vuoden, ei liikoja buukkauksia sinne tai tänne. Toivottavasti kuitenkin ihan mukava kesä tulossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 14:50

no nyt sattuukin todellinen juhla kevät-kesä-syksy..se itse asiassa alkoi jo tuossa pari viikkoa sitten, anopilla oli 60 v synttärit, kaverilla on ens viikolla 40 vee synttärit ,toinen kaveri täytti 50 v ,velipoika 30 v, sit löytyy ainakin yhdet valmistujaiset jos ei kahdetkin, sit on jussin aikaan yhdet hää juhlat, elokuussa kahdet häät ja yhdet ristiäiset, syyskuussa yhdet häät ja odotettavissa yhdet ristiäiset. eli rahan menoa löytyy..milloinhan ehtii levätä..