onko tietokone kiva

Avainsanat: tietokone

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.02.2009 - 18:54

On, varsinkin jos se toimii.
Taitaa olla monen ainoa kaveri.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.02.2009 - 15:50

on todella ja hyödyllinen kanssa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 16:00

On tietokone kiva ja hyvä ajan viete sekä hyödyllinen.. Kaikkia eri pelejä ja saa nettikamuja jne.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 16:05

On se kiva, aika kuluu koneella hyvin jos joskus pikästyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.02.2009 - 16:11

Tietokone on hyödyllinen mutta myös kiva. Tietoa täältä saa mistä aiheesta tahansa. Voi maksaa laskuja. Viestien lähettäminen on myös oikein hyvä asia. Ajan kuluksi voi pelata erilaisilla foorumeilla hauskoja pelejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 16:21

Hyödyllinen kyllä, mutta aikarosvo. Nykyään on paljon töitä joita tehdään tietokoneen ohjelmilla. Ei kiva, koska olisi mukava käyttää ystävien kanssa enemmän aikaa oikeaan liikkumiseen eikä vaan jutella kotona mesessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 16:32

Tietokone helpottaa arkipäivän elämää mukavasti. Tietoa löytyy monipuolisesti. Ja jos harrastaa jotain, löytää samanmielisiä kavereita, joiden kanssa voi vaihtaa kokemuksia.

Kaikenkaikkiaan tietokone on hyödyllinen ja hauska.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 16:33

kiva kaveri, aika menee mukavasti jos muuta tekemistä ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 16:41

aina joskus kun aikaa pitää kuluttaa tai maksaa laskuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 16:45

Tietokonehan on paras keksintö sitten...... minkähän se olisi. En antaisi pois millään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 16:55

Tietokone on välttämätön työssä ja kiva vapaa-aikana. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 17:47

Onha tää netti kiva, voi pelailla, kavereitten kans jutskata, nopeesti saa tietoo kun tulee kiire tiedon ettimisessä, esim. sairaaloiden sun muitten puhelinnumerot, jos joku asia askarruttaa, niin ei kun netistä kattomaan, niin ei jää vaivaamaan, + superina tää Napsu ja veri best kaikki napsukaverit... ja siinä myös sen hyvät kysyjät/vastaajat, jotka oikein oivaltaneet tään idean tääl napsus, ja pitävät siit kiinni, eivätkä 'lipsu'. Netti/kone oikein käytettynä siis oiva väline... ja kiva...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 19:10

Joo, ikinä ei sano vastaan vaikka kuinka sille kiroisin ja huutaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 19:20

kiva on, kieltämättä. harmittaa vaan kun välillä tahtoo jäädä koukkuun eikä malttais millään kotiaskareita mennä tekemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 19:45

ensirakkauteni<3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 11:09

Enpä nyt tiedä kivuudesta mutta on nykyään välttämättömyys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 11:19

ei se kiva ole kun on eloton möhkäle mutta mukava sitä on naksutella:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 15:28

Tietokone on ikkuna maailmaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 21:05

Aiemmin pidin vain hyödyllisenä,nykyään alkaa jo olla kivakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 19:29

Kohtapuoliin alkaa olla aika hankala hoidella asioitaan jos ei ole tietsikaa