millaisia veneretkiä ja minkä hintaisia?

Avainsanat: alanya turkki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 24.02.2009 - 17:26

Viime kesänä 15 - 25 euroo, päivän reissu ruokineen ja juomineen. : )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.02.2009 - 17:28

Kun omasta käynnistäni on niin monta vuotta, niin niitä kokemuksia tuskin kannattaa enää ohjeiksi ottaa, mutta linkistä löydät matkaraportin josta voisi olla hyötyä;

keskustelu.suomi24.fi/matkai...0011560073

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 19:56

Veneretkiä löytyy monenlaisia, myöskin eri hintaisia riipuen risteilyn kestosta, tarjonnasta risteilyn aikana ym. ym.
Pääset varmasti alkuun asiassa tutustumalla matkanjärjestäjän esitteeseen, tai soittamalla matkatoimistoosi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.03.2009 - 21:31

joo. itse en suosittele ostamaan noilta matkan järjestäjiltä noita venereissuja.. jokseenkin pientä kusetusta hinnan suhteen. viimeksi ku käytiin marsittiin sinne sataman tuntumaan ja siellä sitä rantakatua pitkin joka on täynä laivoja. paikalliset antaa tosi eedullisesti niitä päivän retkiä. toki pieni tinkaus on aina hyväksi ;) ja kannattaa vertailla hintoja eri laivaporukoiden välillä. jotkin antaa huomattavasti edullisempia reissuja, koska kilpailu on kovaa. itsellemme tarjottiin parhaillaan 10e päiväreissua. ruokineen, juomineen, uinteineen, kaikkineen :) toki myöhemmin, kun tutustuttiin ihmisiin oltais saatu päivänreissu jopa ilmaiseksi. iloiset/hyväntuuliset ihmiset saa parhaat tarjoukset. töykeys pitää tuolla unohtaa :) ja turvallisia on nuo paikallisten retket. toki jokainen päättää itse. henkilökohtaisesti voin kyllä suositella! :)