ostatko nokian kännykän kun sillä voi soittaa ilmaisia skybe puheluita

Lisätty: 22.02.2009 - 13:23

skyben ominaisuuksiin kuuluu jo tietokoneissa soitettaessa toiseen skybeen puhelu on ilmainen,,ajattelin vain minulla tulee paljon puheluita nyt tietokoneen kautta suomesta ja muista maista,minulle olisi hyväksi jos saisin kännykän skyben verkkoon

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.02.2009 - 20:59

Taitaa Skypetys tulla kalliiksi data-yhteydellä. Vaikka ip-puhelut ovat Skypellä ilmaisia, yhteys ei ole.

Toki jos löytyy känny liittymä rajoittamattomalla data-yhteydellä...olikohan tuo jotain 40€/kk.

Kysyjän kommentti

data yhteys kiinteällä maksulla ympäri maailman olisi hyvä,,taitaa olla unta vaan

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.02.2009 - 05:34

En osta, minulla on 1 nokialainen ollut ja sekin aina rikki, vaihdoin toiseen merkkiin jotka ovat hyvin toimineet.En tässä asiassa liputa nokiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 08:22

Mulla on nokia, ja kaikki kännyt olleet nokiaa, aina toimineet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 09:08

En osta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 09:32

Todennäköisesti seuraavakin puhelimeni tulee olemaan Nokialainen (niinkuin ovat olleet kaikki kymmenen edeltäjäänsäkin, joista ainoastaan yksi oli keskeneräinen kehitysversio) .
Kun en oikein usko mihinkään ilmaiseen, enkä ole tuohon skype-lupaukseen tutustunut, niin valintaperusteena sitten ovat nämä kertyneet kokemukset.

Lisätty: 22.02.2009 - 09:33

ps. olisi kiva jos ei/juu vastauksissa olisi vähän perustelujakin, auttais varmaan monia ymmärtämään miksi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 10:24

Minullakin kaikki Nokialaisia, nykyinen E60 malli ollut jo yli 3 vuotta, mutta en aio käyttää skypen juttuja matkapuhelimessani. Käytän skypeä vain tietokoneessa, tiedän ainakin mitä maksan ja mistä maksan, jos soitan skypellä kännykkään tai lankapuhelimeen , koti-tai ulkomailla.

mm. tuolla juttua skypestä:
m.digitoday.fi/?page=showSin...ID=2009624

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 10:55

Tuskin ne kuitenkaan ilmaisia ovat.
Ei ole vaikutusta puhelimen hankintaani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 10:56

En osta,minulla on nokialainen peruspuhelin,pärjään sillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.02.2009 - 11:39

Tuo ilmaisuus on vähän niin ja näin. Se koskee vain tiettyä toimintoa. Jos soitat johonkin muuhun puhelimeen jolla ei ole sitä samaa yhteyttä kuin sinulla, niin maksaahan se puhelu.
Minulla on vanha hyvä nokialainen, enkä uutta osta tarpeettomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 15:59

en ole hankimassa nyt juuri puhelinta..nokia on minullakin ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 16:35

en osta. Ensimmäinen puhelimeni tais olla Nokia, ja sen jälkeen oikeestaan oon vaan muita kuin Nokiaa kokeillut. Ja hyvin pärjännyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 16:56

En ostaisi skypen takia kännykkää. Minulla on jo Nokialainen, mutta se on ihan muista syistä. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 15:31

Skypen käyttöön riittää aivan hyvin Doro-puhelin yhdessä tietokoneen kanssa. Kännykkäni on sattumalta Nokialainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 13:02

En todellakaan aio ostaa. Skype on mulla koneessa ja se saa kyllä riittää.