onko hyvä asia kun kännyköihin tulee yhteinen laturi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.02.2009 - 10:04

Hienoa toimintaa suunnittelijoilta. Toki myös herää ajatus, miksei vastaavaa ole tehty ennen. Mahdollisuuksiahan on ollut. Ettei vaan olisi puhe rahasta, ennen ja nyt ?

Saa nähdä, milloin ensimmäinen nykyisenkaltainen laturin valmistaja sulkee ovensa. Yhtä mielenkiintoista on todeta, milloin halvemmat tuotantokustannukset aikanaan alkavat näkyä tuotteiden hinnassa.

Kysyjän kommentti

toivottavasti laturien kehitys ei pysähdy vaan saa uutta potkua

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.02.2009 - 04:44

Kyllä se on hyvä asia, niitä vanhoja latureita on meilläkin vaikka kuinka monta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 05:06

Varsin hyvä juttu se on!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 08:24

Kyllä on johan niitä vanhoja latureja on tarpeeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 09:09

Fantastista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 09:40

voitais valita vuoden ekoteoksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 10:49

Kyllä on hyvä juttu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 10:58

Kaapissa taitaa olla tällä hetkellä seitsemän (7 kpl) pelkästään Nokialaisten latureita, joten jos jatkossa olisi vain yksi niin en näe siinä mitään huonoakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 10:59

Hyvä juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.02.2009 - 11:28

Erinomainen asia. Laturi kuin laturi käy puhelimeen kuin puhelimeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 11:57

Todella hienoa ei tarvii olla montaa laturia mukana kun lähtee jonnekkin : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 16:03

on todella , vaikka meillä isännän kanssa nyt jo samat laturit...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 16:19

Hieno juttu kertakaikkiaan. Ohimosuonet pullistelevat myös pakasterasioiden kansien ja pölynimurin pussien kanssa. Nekin saisi yhdenmukaistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 16:41

kyllä, mainio juttu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 16:49

todella hieno juttu, vaikka meidän kaaapeissa ei niitä olekkaan. On aina viety vanhat johonkin kierrätykseen, samoin kuin puhelimetkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 16:50

Tosi 'huono' juttu tää latureiden yhdenmukaistaminen, milläs sitten enää päätään rassaa, kun ei enää näitä: kun menee töihin, käy kylässä, tai joku vieras kysyy, et kännyst loppuu akku onks sull sopivaa laturii, tään uudistuksen jälkeen voi vaan sanoa, et on ja kylläpä sopii... ihmettelen muitten tavoin, et miks ei aiemmin voitu tätä tehä, vaan ensin piti 'tyhmilt' nyhtää rahat poijes (ko?) ja taas sitä murinaaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 16:58

Onhan se kun ei tarvitse enää etsiä adaptereita pitkin kämppää. Ne on kuitenkin aina hukassa. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 17:19

Hyvä juttu. Nyt voi ladata puhelinta kaverinkin luona ja laturi on käypä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 13:19

Toki tosi hyvä asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 15:33

Hyvä asia on ensimmäinen ajatus mutta samoilla linjoilla olen Kultarannan kanssa. Miksei näin yksinkertaista asiaa ole keksitty heti? Missä kompa??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 21:44

Tosi hyvä juttu. Voi yökylässäkin ladata vaikka olisi oma jäänyt kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 18:13

kyllä jos perheessä tai itsellä sekalaisia puhelimia eri toimittajilta varsinkin