mitä mieltä facebookin uusista käyttö ohjeista jotka peruttiin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.02.2009 - 09:48

Ei se facebook mikään erinomainen ole näinkään, mutta niillä muutoksilla oltaisi menty vaan huonompaan suuntaan.

Kysyjän kommentti

kohta yrittävät uudelleen

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.02.2009 - 05:31

Minä olen siellä facebookissa ja tykkään että se on hyvä näin, jos ne uudet ohjeet olisi tullut en sen jälkeen olisi siellä ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 08:28

En ole facebookissa enkä aio olla niin huonot ne olisi olleet joka tapauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 09:10

Facebook on hyvä näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.02.2009 - 11:24

Ei vaikuta mitenkään. Käyn siellä n. kerran kuussa, ja viivyn minuutin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 11:58

Minulla on profiili siellä mutta en käytä sitä juuri koskaan, voisin vaikka poistaa tietoni sieltä :)
Ei tälläise muutokset vaikuta suuntaan eikä toiseen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 13:02

en ole kuullut koko asiasta :O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 13:54

näin on minunkin mielestä parempi. käytän naamakirjaa päivittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 16:52

Olen rekisteröitynyt sinnekin.Mutta en oikein osaa sitä käyttää. Kirjoittelen mieluummin tavallisia sähköposteja jos on kavereille asiaa. Hyvä näin on ettei se kaikkea omista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 17:00

En ole käynyt facebookissa kuin kerran, joten... aivan sama minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 19:13

Juuri piti mennä liittymään sinne naamakirjaan, mutta minulla ei ole hajuakaan näistä ohjeista tai säännöistä...