joko sinulla on puhelimessa kaverin paikannusohjelma

Lisätty: 22.02.2009 - 13:39

niin minä olen ymmärtänyt , vanhemmat käyttää tätä jasten menojen valvontaan ,,lähinnä,myös demennentoituneen ihmisen valvontaan käytetään

Lisätty: 22.02.2009 - 13:39

niin minä olen ymmärtänyt , vanhemmat käyttää tätä jasten menojen valvontaan ,,lähinnä,myös demennentoituneen ihmisen valvontaan käytetään

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.02.2009 - 11:02

Taannoin minulla se oli, mutta vain kokeiluna. Ei minulla ole sille käyttöä.
Minulla on puhelimessani vain perustoiminnot käytössä, ei mitään ylimääräisiä hörsyjä.
Sentään kyllä käytän hyväkseni 3g verkkoa puheluissa.

Lisätty: 22.02.2009 - 22:50

Alzheimeria sairastava tätini saa ( toivottavasti) tälläisen puhelimen, ym muita muistihäiriöisille tarkoitettuja palveluita. Seinäjoella on Kulkurin-valssi niminen projekti, jolla pyritään turvaamaan muistihäiriöisille mahdollisimman pitkä kotona-asumisturva.
Mutta ihmeen kauan kestää ennekuin asiat saadaan kuntoon, kohta vuoden jo suunnitteluasteella, enää puuttuu kaupungin siunaus.
www.eptek.fi/kulkuri.html

Kysyjän kommentti

uskoisin tällä olisi käyttöä terveyden huollossa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.02.2009 - 08:30

Ei ole, enkä tiedä olisiko se tärkeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 09:51

Ei ole , eikä edes tule
(vähän sellaisia periaatteellisia ongelmia)

ps. suo anteeksi Gristalli, mutta kovasti epäilen tuon vastauksesi todenperäisyyttä. Kertoisitko ystävällisesti mitä tarkoitat 'kaverin paikannusohjelmalla ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 11:01

Kaverin olinpaikan saa yleensä selville kun soittaa hänelle - jos sen haluaa välttämättä tietää. Itseäni ei niin paljoa kiinnosta muiden sijainti, kunhan tietää omansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.02.2009 - 11:22

Ei ole eikä tule. Ei mun tarvitse tietää missä kaverit ovat. Ilmoittavat kyllä olinpaikkansa jos on tarpeellista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 12:23

Mihin sitä tosiaan tarvitaan? Paitsi ehkä hatkassa olevien teinien jäljittämiseen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 16:06

ei ole , ja kyllä tykkään saadaa oikeita postikortteja maailmalta, missä ystävät sitten liikkuvatkin..niistä saa hyvän kuvan....missä ovat milloinkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 16:54

taas tuli asia eteen josta en ollut kuullutkaan. Ei kuitenkaan ole tarvetta kytätä kaveria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 17:00

Minulla on gps-paikannin puhelimessani, mutten ole tarvinnut vielä kun en ole ehtinyt eksymään. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 17:04

Nyt olen äimän käkenä! Mistä työ puhutte? En ole kuullutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 17:31

En viitti kytätä missä kaverit menee. En ota puhelimeen, ei tarvetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 23.02.2009 - 15:06

voi että, herranjumala, toivottavasti kukaan ei ainakaan vainoa mua tällasella vehkeellä!