Koiralla kummassakin kyljessä patit,toinen pienen kananmunan kokoinen ja sitte pienempi toisessa. Ei kiinteitä liikkuvat??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.02.2009 - 13:13

Lääkäriin ihan varmuudeksi.Meillä oli koiralla vanhemmiten sellaisia,yksi leikattiin ,oli vain rasvapatti.Eläinlääkäri sanoi silloin,että jos ne ovat "irtonaisia" niin ne useinkaan ei ole vaarallisia,mutta suosittelen,että käytte näytillä.

Kysyjän kommentti

Oli rasvapatit.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.02.2009 - 08:52

Viekää koira lääkäriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 09:06

Koira eläinlääkäriin.Patit voivat olla mitä tahansa -luultavimmin rasvapatteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 10:02

Rasvapateissakin voi olla joskus ikävä yllätys, eläinlääkärissä saat varmistuksen (useimmiten helpottavan tiedon) asiaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 10:51

Koirille tulee vanhemmiten patteja ja myös kasvaimet ovat koirilla hyvinkin yleisiä. Yleensä niitä alkaa ilmestyä siinnä 6-7 vuoden iässä.
Koira lääkäriin tutkittavaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 11:39

Veisin kiljuen ne eläinlääkäriin niin jos mun koirissani olis sellaisia patteja...
Mulle ne on niiiiiiin tärkeitä ja rakkaita otuksia : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.02.2009 - 12:20

Juu lääkäriä suosittelen minäkin. Mennäänhän me ihmisetkin lääkäriin, jos meille tulee kananmunan kokoisia patteja tai pienempiäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 23:50

Eläinlääkäriin juttusile.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 00:23

kuulostaa rasvapateilta, käy pikaisesti lääkärissä varmistamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 08:59

Ravapatteja kerran ovat liikkuvia,silti eläin lääkäriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 20:02

Rasvapateilta kuulostavat. Sinällään patit eivät ole vaarallisia, joskin joskus koira voi alkaa raapia niitä. Patit ovat ikävä kauneusvirhe, joista pääsee eroon pienellä leikkauksella eläinlääkärissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 15:47

Omista kokemuksista:vanhalla koirallamme oli tullainen liikkuva patti selässä,ajattelimme myös rasvapattia,se puhkesi kuitenkin ennen lääkäri reissua,ja silsältä tuli runsaasti märkää ja tikun palasia,veljen koiralla taas näitä vaarattomia rasvapatteja ja naapurin koiralla lopulta kuolemaan johtanut kasvain,eli käy nopeasti tarkistamassa asia lääkärillä,maalikko ei voi koskaan varmaksi tietää.