Mitä oikein hauskaa sinulle on sattunut elämän varrella?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.02.2009 - 22:42

Lapsena oli hauskaa. Meillä oli keskikokoinen maalaistalo, jossa riitti virikkeitä. Leikimme meillä naapureiden kanssa usein. Rakentelimme majoja, hoidimme vasikoita, hypimme heinissä yms. Lapsena oleminen oli hauskaa, koska silloin ei vielä ollut niin paljon velvotteita kuin nykyisin.

Kysyjän kommentti

Maalla saa aina pajon virikkeitä...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.02.2009 - 22:34

Vaimo löytynyt ja lapset syntyneet ja viimeisimpänä lapsen lapsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.02.2009 - 22:49

Sain 5000 euroa sukulaiselta jonka luulin olevan pers'aukinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 22:59

Voi niitä on niiin monta mut yks on jäänyt mieleen kun menimme vihille se oli ihanaa ja ilta oli hauska : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 23:02

Hauskinta on ollut eksyminen oudolla pururadalla ystävättäreni kanssa. Pimeä tuli yllättäen eikä radan varrella ollut valoja. Suunnistimme pimeässä metsässä sen mukaan kuin taivaanrannalla näkyi kalpea aukko pururadalta kaadettujen puitten takia. Pidimme toisiamme kädestä, kaaduimme kuoppiin ja nauroimme niin että housut kastuivat.

Samaisen ystävättären kanssa majoituttiin pahaiseen retkeilymajaan Kalkutassa. Siellä oli rottia, linnut lentelivät huoneessa ja torakat odottivat milloin pääsisivät pudottautumaan vuoteeseeni. Lopulta siirsin sänkyni ystävättären sängyn viereen ja vedin lakan hupuksi pääni suojaksi. Toiset tulivat aamulla naureskelemaan pelolleni. Minä nauran nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 23:32

viimekesäiset polttarit, ihan mahtavat!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 01:26

kun sain lotossa 7 oikein

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 11:54

Kun sain lomautus lapun marraskuussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 17:50

Lapsuuden kesät maalla olivat hauskoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 17:27

maalla oli lapsena aina hauskaa...ja nuorena paljon hauskoja muistoja, myös nyt vanhempanakin sattuu ja tapahtuu ja aina kaikkea hauskaa..päivittäin saa nauraa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 17:35

Kaikkein hauskinta on pienet asiat elämässäni. Sellaiset mukavat sattumat, joille voi nauraa yhdessä toisten kanssa. Töissä on hauskaa useimmiten. Jo pelkästään yhdessä työn tekeminen on hauskaa. Kotona on hauskaa seurailla kanien temppuja. Lasten kanssa on hauskinta yhdessäolo. Yksin on hauskaa kun tajuaa olla pingottamatta ja nauttii hetkestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 19:50

jokainen loma♥ =D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.02.2009 - 21:40

MINUSTA TULI TYTTÖVAUVAN MUMMI KUUKAUSI SITTEN JA TÄYTI 40 V VIIKKO SITTEN.

Lähteet:
PIRPANA

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 08:48

Kaikenlaista kivaa on ehinyt tapahtua, ei niistä sen enempää. Tulee vain joskus mieleen että kyllä sitä on ollut tosi rohkea jo nuorena, on lähtenyt esim. ulkomaille opiskelemaan ja työskentelemään vaikka se ei kovin tavallista silloin ollut. Onneksi niin, kielitaito on hyvää pääomaa. ja myös hauskaa on ollut!