Miten voisin auttaa tuttavaani avioparia

Rouva kertoo kun hänen miehensä ei ole hänestä millään lailla kiinnostunut rakkaussuhtesta, miten vastaisin hänelle ettei hän loukkaantuisi. Hyvät napsulaiset hyvät neuvot on kullanarvoisia. Varmaan löytyy napsulaisia jotka osaavat kirjoittaa hyviä vastauksia. No tietysti se on selvää että miehen sydämeen käy oman vaimon valmistama ruoka.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.02.2009 - 17:54

Yksinkertaista rouvahan itse sen sanoi "mies ei ole milläänlailla kiinnostunut hänestä" sehän on totuus.
Vaikka semmoisen "hylkäämisen" tuntee ja näkee eihä sitä usko, vaan keksii kaikenlaiisia tekosyitä selittääkseen itselleen miksi. ja miksi. Onko naisen niin mahdoton käsittää että mies kylmenee, siinä syy.
Ei huomiota,hyvyyttä, rakkautta ja hellyyttä saa vaatimalla. Ruikutukset ja kerjäämiset pois ja rehellisen avoimet keskustelut käyntiin. Se on kahden kauppa ja kolmannelle korvapuusti (ja se ei ole pullaa).

Kysyjän kommentti

Vastauksesi oli viisaasti sanottu, kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.02.2009 - 16:57

Suosittelen olemaan ohjeistamatta millään tavoin toisten ihmisten rakkauselämää.
Sen verran herkkä alue, että saattaa tuttavuus alkaa jopa viilenemään ohjeiden myötä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.02.2009 - 16:57

Anna hänelle vinkkejä pienistä mukavista asioista, joita hän voi miehelleen järjestää. Tai sitten on vaan niin, että avioliiton roihu on palanut loppuun kipinäksi, eikä sitä enää saa syttymään. Vaikea on sanoa mitään tuntematta ko. henkilöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 17:05

Vanha sielunhoidollinen viisaus on, että näin intiimit asiat nainen puhuu naiselle ja mies miehelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 17:15

Voi olla, että on paras olla puuttumatta heidän välisiin asioihin koska ammatti-ihmiset ovat sitä varten. Mut miksi nainen on sulle siitä puhunut, onko se nainen sinusta kiinnostunut? Meidän naapurin nainen jutteli sydän surujaan mun miehelle niin ajattelin, että ei voi olla totta.... täytyy vissiin samanlainen homma kehitellä kuin ennen isät tyttäriään suojeli ; ) Vanha sanonta, mitä usseempi kokki sen sotkusempi soppa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 17:16

Kerääkö sympatioita vai korvausta sinulta puutteeseensa. Olisiko kenties kiinnostunut sinusta? .... olisitko valmis ryhtymään aisankannattajaksi?
Viisas vaikenee ja kuuntelee, paras olla sekaantumatta , ettet saa tuta aviomieheltä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 17:22

Kyl noin niiku puoli kokemuksesta sanoisin että ole kohteliaasti ottamatta mitään kantaa koko juttuun ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 18:43

olikohan alkoholilla osaa asiaan,sanoisin minun pienellä kokemuksella,rouvan aviomiehen olisi aika katsella uutta osoitetta.anna miehelle pieni vihje

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 18:46

Viisas ei virka ja hullu ei huomaa. Eiköhän rouvan itsensä olis paras puhua miehensä kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 19:00

Ko ihmisten ikää tietämättä. Voi asia olla miehen itsetunnosta kiinni. Aina ei ota eteen ja se käännetään useimmin vastaisen sukupuolen syyksi. Asiasta pitäisi puhua keskenään vaikka se tuntuisi hankalalta. Usein hankalakin juttu aukeaa puhumalla. Kokemusta löytyy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 19:32

-Suo siellä, vetelä täällä, kirjoitti eräs ex-presidenttimme tuolloisen näyttelijätär-diivan rakkauskirjeisiin kommenttinaan.
Mummikin tietää eteenottamiset...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 20:03

Jos tahdot 'kahdelt puolelt turpiis' niin voithan yrittää autella, mut muuten, anna heidän hoidella omat juttunsa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 20:08

Ystävänä kuuntelet sujuvasti, mutta et ota kantaa saati jakele neuvoja. Hädässä ystävä tunnetaan sanovat viksummat ja silloin todella riittää pelkkä kuuntelu ja läsnäolo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 20:17

Kuuntele,mut elä tyrkytä neuvoja,voi olla et ne kääntyy itseäsi vasten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 20:53

kyllä heidän pitää selvittää itse välinsä.. sillä mitä useampi kokki, sen sekaisempi soppa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 21:26

Kahdenvälinen suhde, jos et ole ammattiterapeutti , älä puutu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 21:33

Älä ota kantaa, anna pariskunnan hoitaa itse omat asiansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 09:00

Olla tukena ja turvana.Tasapuolisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 11:30

Paras olla puuttumatta koko asiaan ellet halua ottaa syitä niskaasi siitä voi tulla syyte kummaltakin puolelta,ja ystävyys menee karille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 17:44

Ei ole milloinkaan hyvä olla kuuntelijana toisen miehen vaimolle. Viisainta olisi, jos kehottaisit rouvaa juttelemaan jonkun naisen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 22:13

Vaikea soppa. Älä puutu. Voithan tiedustella varovasti mieheltä iteltään miten menee, ei naiselta.