mitä olette mieltä asiasta ostin 3vuotta sitten rintamamiestalon kuntoarviossa luki ulkoseinissä eristeenä vuorivilla no olen tehn

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.02.2009 - 07:14

Jos 3-vuotta sitten talon olet ostanut, niin eiköhän siinä ajassa olisi pitänyt jo suurimmat hamat ilmaantua. Ja jos on laillinen kuntoarvio tehty ja talo hyväksi havaittu, niin eikö kaikki pitäisi olla hyvin?

Neuvoja löytyy mm. tuolta :

www.rintamamiestalo.fi/projektit.htm
www.rakentaja.fi/index.asp?s...tointi.htm
honkasten-rmt.blogspot.com/2...ontti.html

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.02.2009 - 08:01

En parhaalla tahdollanikaan ymmärtänyt mikä kysyjän ongelma on? Muuten selkeä kysymys ilmeiseti katkennut kesken (lisätietoihin voisi jatkaa). Palisanteri on näköjään arvannut/vastannut jotain, mutta jos lisää kaipaat, niin täydennä kysymystäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 09:04

Jos kolmevuotta mennyt hyvin ,niin pitäisi olla tyytyväinen. katkesiko kysymys kesken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 09:36

Jos kuntokartoitus on tehty,kaikki on hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 09:47

Rintamamiestalot kaipaavat joskus lisäeristystä, jos ovat aivan alkuperäisessä kunnossa. Usein tämä on hoidetaan sisäpuolisella lämmöneristyksellä. Meidän talossa ulkoseinistä villat ovat karisseet, valtava homma olisi repiä ulkolaudotus, villoitaa ja tuulensuojalevyttää. Saa olla nyt millanen on, mutta jotkut nohevana jaksaa tehdä senkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.02.2009 - 10:27

mikäli on kylmä on helppo panna seiän sisään levyjä joissa on hyvä lämpöarvo .ja eikun tapettia päälle mikäli ei ole levyssä valmiina

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 21:36

Ei rintamamiestaloissa vuorivillaa ainakaan rakentaessa ole käytetty, lisätty ehkä myöhemmin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 10:58

Rintamamiestaloihin ei ole vuorivillaa käytetty, se keksittiin myöhemmin. Mutta moni on sitä lisännyt myöhemmässä vaiheessa.
Mutta jos ei ole tässä vaiheessa mitään ongelmia ilmaantunut, asia on kunnossa.