pystyttekö poistamaan itseltänne kivuntunteen ,tahdonvoimalla

esimerkiksi hammassärkyä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.02.2009 - 17:56

En osaa itse, mutta kerran olen päässyt päänsärystä ystävän ohjeiden mukaisesti tekemällä. Kyseessä oli energian keskittäminen chi-pisteeseen. En osaa sanoa miten se toimii, särky kyllä lähti.

Kysyjän kommentti

siinä on kyse nimenomaan tahdonvoimasta ja keskittymisestä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.02.2009 - 01:55

En pysty, mutta olisi monasti kyllä ollut tarvetta saada poistettua kivut, sillä on mennyt monet unettomat yöt kipujen kanssa ja varmaankin monta unetonta on edessäkin, valitettavasti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 07:31

Aiko pystyskii,ois vähän helpompaa elämä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 07:37

Hammassärkyä en ainakaan onnistu poistamaan muutakuin hammalääkärin avulla .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 07:46

En nyt ihan poistamaan, mutta siirtämään kyllä. Hammassärky nimenomaan on sellainen : makaamalla ihan liikumatta paikalaan silmät kiinni pystyn 'ajattelemaan' hammassäryn kyynerpäähän, polviin tai nilkkoihin, noissa paikoissa särky ei tunnu niin ilkeältä ja voin nukahtaa. (pienikin liikahdus valveilla ja särky palaa sinne hampaaseen)

Ei ole ollut paljoakaan käyttöä tälle taidolle viime vuosina, mutta toimi se vielä tässä jokunen kuukausi sitten kun hampaasta lohkesi perjantaina pala ja remonttiin pääsin vasta maanantaina, niin tuli testattua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 08:33

En pysty, voisiko joku opettaa sen minulle : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 08:58

En pysty. Pitää aina mennä lääkäriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 09:00

Kyllä jonkin verran akuhieronta auttaa.kun hieroo akupunktio pisteitä kivut helpottuvat jokin verran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 09:37

En pysty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 09:51

Lihassärkyjen ja luumurtumien kohdalla pystyn hallitsemaan kipua jonkin verran mutta en hermosäryssä. Hammassärky on yksi kamalimmista, jota en voi sietää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 10:11

En pysty. En usko. En halua. Kipu on merkki, että kaikki ei ole OK. Apua on lähdettävä hakemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 10:55

En omaa yliluonnollisia kykyjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.02.2009 - 11:07

En pysty, mutta onneksi minulla on aika korkea kipukynnys. Kestän kipuja aika hyvin ja pitkään. Pahimmat kivut ovat hammassärky ja migreeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 15:24

No ei nyt mitään yliluonnollisia kykyjä, mutta keskittymällä johonkin muuhun toimintaan, pystyn 'unohtamaan' monenlaisia kipuja hyvinkin pitkiksi ajoiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 19:58

Keskittyminen on keino jolla saan itseni rentoutumaan ja sillä hallitsemaan kipuja, en poistamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 20:46

en mutta pystyn olemaan ajattelematta kipua ja silloin helpottaa jonkinverran

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 21:36

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.02.2009 - 22:38

en osaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 12:26

Useimmiten,vaatii rauhallisen paikan ja keskittymistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 19:25

En ole koskaan kokeillut kivun tunnetta poistaa tahdonvoimalla, mutta kutinan kyllä, kun vaan päättää olla raapimatta, vaik kuin kutittas. Monesti raavin itteni ihan paukamille, mulla on nääs herkkä iho ja menee helposti 'koholle', kun raavin itseäin .. Joskus vaan päätän että en raavi en raavi en raavi, niin toimii kutina lähtee poies.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2009 - 21:20

Kyllä pystyn.