Kuinka monella kielellä osaat sanoa (ilman tukiaisia) vaikkapa : -Kiitos ? Miten aiot todistaa?

Avainsanat: kiitos

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.02.2009 - 07:16

Tulehan tänne niin kuiskettelen korvaasi ;)
- milläs muuten sen voisin todistaa?

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.02.2009 - 00:48

Tack.
Kiitos.
Közönöm
Thank you.

Lisätty: 20.02.2009 - 00:52

Ai niin ja saksaksi Bitte shön...
(en osaa kirj. sitä) Miten todistaa? öööh... näköyhteys ei pelaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 00:49

kiitokset sanon aina englannin kielellä,sen lähes kaikki ymmärtävät

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 01:53

No kyllä aika sujuvasti menee , suomi, viro, ruotsi, englanti,venäjä,saksa,ja espanja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 07:35

Kuuntele ja ole tarkkana ,kuiskaan kiitokset korvaasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 08:09

Tarpeen mukaan olen opetellut, mitäs niitä laskemaan. Syytön olen kunnes toisin todistetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 09:01

Seitsämällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 09:13

olisko neljällä,kielellä yhtäkään kieltä en osaa kunnolla,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 09:15

Osaan sanoa 7 eri kielellä kiitos : )
soita mulle niin kerron sulle : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 09:39

Tack.
Thank you.
Gracias.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 10:58

Suomi
Ruotsi
Norja
Tanska
Englanti
Saksa

On tullut todistettua reissun päällä tarpeeksi monta kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.02.2009 - 11:13

Suomeksi, ruotsiksi, englanniksi, espanjaksi ja slangiksi. Kreikan kiitoksen olen unohtanut. Palautunee mieleen jossain vaiheessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 14:31

Ööööh.. Lasketaanpa... Viroksi, suomeksi, venäjäksi, saksaksi, englanniksi, ranskaksi, italiaksi, ruotsiksi, japaniksi ja espanjaksi... eli yhdeksällä ainakin :)
miten todistan??? kaapissa lojuu todistus kielilukion suorittamisesta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 20:06

Yleensä opettelen sen maan kielellä missä milloinkin olen. Kiitoksen, tervehdyksen ja ole hyvä, nämä on ainakin mukava osata ja ne oppiikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 18:00

Merci, Danke, Thanks, Kiitos, Xie-xie (jos oikein muistan). En nyt muista tähän hätään muita... Viittomakielellä osaan jotenkuten kans, mutta sitä on vähän vaikea todistaa tässä. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 19:18

Osaan sanoa kymmenellä kielellä kiitos.. Ei vaan tuo oli lainaus hyvästä kipaleesta.. Nooh aikuisten oikeesti ehkä viidellä kielellä ja en sitä käy todistelemaan, kun ei mun o pakko.. :o)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 23:42

Kun en ole tilanteissa turpiini saanut, niin ilmeisesti riittävän monella - kellehän se pitäisi todistaa?