Montako kertaa viikossa käyt saunassa??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.02.2009 - 23:04

Voi kun olisikin mahdollisuus saunoa ainakin kerran viikossa, mutta vain tuo suihku on käytössä täällä!

Kysyjän kommentti

Harmi että sulla ei ole saunaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.02.2009 - 16:43

Kaksi kertaa,ja suihkussa viisi kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 16:45

Joka päivä käyn saunassa, ku muuten tänne paleltuu ku russakat : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 16:59

Kerran viikossa tai kerran kahdessa viikossa, koska näin talvisin iho ei tykkää hyvää; iho kuivaa, vaikka rasvaiskin, jne. (toki sitten muuten peseydyn useammin). Kesäisin taas tulee saunottua useammin jopa pari kertaa viikossa, kun iho ei niin kuivu/rohdu, ja voi mennä pihalle vähän vilvottelemaan ja nauttimaan leppeästä kesäsäästä.

Lisätty: 19.02.2009 - 17:28

No näinhän miekin muistelin terhi, jot sie oot kysynyt tätä aiemmin, ja miekii siihen vastannunna, mut en vaan ite löytänyt tuot kohtaa aiemmista vastauksista, nyt löysin ja liitän sen linkin: www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/3823

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 17:00

Kyllä melkein joka päivä, kun palaltaa niin maan perusteellisesti aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 17:03

Saunani lämpiää yleensä kerran viikossa, jos on oikein kylmä tai muuten vain kaipaa rentoutusta niin hemmottelen itseäni kahdella kerralla. Yleensä perjantai on saunailta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 17:20

[[ Kysytty: 23.09.2008 - 21:05
Kuinka usein käytte suihkussa/ saunassa? ]]

Mie käyn joka päivä suihkussa. sauna lämpiää meitin taloudessa harvoin, johtuu toisen vuorotöistä, ko ei viitti vaan itelleen saunaa lämmittää.

( Olen ma kysynyt tätä samaa ja vastauksenikin liitin tavallaan kysyessäni silloin ) =D

Lähteet:
Napsu > avainsanat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 17:37

Kerta riittää vaikka on oma sauna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 18:25

keskimäärin 0,5 eli aina silloin tällöin jää viikkosauna väliin, useimmiten siksi etten ole koko viikon aikana sellaisella paikkakunnalla josta sauna löytyisi

(kesällä sitten voi tulla sellaisia seitsemänkin kerran viikkoja)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 18:39

Aika harvoin, jos en kävisi uimassa uimahallissa en kävisi koskaan saunassa. Sauna ei ole minun juttuni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 18:49

Ennen kävin saunassa joka päivä. Nyt käyn harvemmin saunassa, mutta suihkussa joka päivä silti.

Minun elämänkaareni sulkeutuu. Ihan lapsena en tykännyt käydä saunassa kun saippua kirveli silmissä tukkaa pestäessä. Nyt en halua mennä saunaan, kun pitää riisua ja pukea. Hohoijaa... aika aikaansa kutakin sanoi pässi kun päätä leikattiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.02.2009 - 18:57

Käyn saunassa 2-3 kertaa vuodessa. Ei ole myöskään mun juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 19:17

Suihkussa joka päivä ja sauna meillä lämpiää aina kun siltä tuntuu. Keskimäärin 3-4 kertaa viikossa...lämpöä mekin haetaan. Työssä käytän asiakkaita saunassa silloin tällöin ja siten meikäläinen "kylpee" joinakin päivinä ensin vaatteet päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 19:43

Taidan olla sellanen 'tuurijuoppo' saunomisen suhteen, joskus menee monta päivää putkeen ja sitten taas paussi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 20:12

Noin joka toinen päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 20:28

Talvella 3-4 ja kesällä joka päivä uimassa ja saunassa omassa rantasaunassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 20:35

Nykyään kerran viikossa, olosuhteiden pakosta.. Ilman olosuhteiden pakko kävisin varmaan 3-4 kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 20:56

Kyllä kerran viikossa riittää,ihoni kuivuu ilman saunaakin näin talvisaikaan.Tykkään kyllä saunomisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 22:28

noin joka toinen päivä minäkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 00:02

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 00:11

kerran

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 00:00

melkein jokapäivä tulee saunottua, jos ei joka niin ainaki joka toinen päivä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 18:06

kerran tai kaksi viikossa, mutta kesällä sauna ja uinti, niin useamminkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 18:13

Kerran, jos sitäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 12:24

Joka toinen päivä,en omista ,enkä hanki suihkua.Vesi pysyy lämpimänä padassa sen toisenpäivän pesuihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 23.02.2009 - 15:38

Käyn noin pari kertaa kuukaudessa, kun ei omassa kämpässä ole saunaa, mutta uskoisin jos olisi niin tulisi käytettyä pari kertaa viikossa varsinkin talvisaikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 23:21

talvella pari, kesällä useammin