Kumpi on kesällä parempi Espanja vai Kreikka? Olisi hienoja nähtävyyksi ja tekemistä lapsille :)?!

Olen menossa kesällä lasten kanssa ulkomaille, mutta kumpi olisi parempi Espanja vai Kreikka?

Avainsanat: ulkomaat kesä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.02.2009 - 19:01

Kreikan kannalle minäkin asettuisin, toki kohdetta tarkemmin valitessa on sitten muistettava ne lasten asiatkin ..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.02.2009 - 16:51

Riippuu mistä tykkää : ) Jos itse menisin lasten kanssa niin ehkä valitsisin kreikan mut siihen en osaa vastata, että miksi sinne menisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 16:59

En osaa vastata lasten puolesta mutta ilman muuta Kreikka ...jos kesällä menee. Siellä on turvallisempaa ja ihmiset ystävällisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 17:32

Kreikkalaiset pitävät vaaleista(kin) lapsista kenties vielä aidommin kuin spanjoorit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 20:31

Maku asia, mutta kreikassa ei ole niin hyviä aurinkorantoja kuin espanjassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 20:36

Aivan, kuka mistäkin pitää. Jos rantailua kaipaa niin siinä mielessä lähtisin espanjaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 21:16

Kreikan saaristossa on kivoja hiekkarantoja lapsillekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 23:23

Kreikka , vähemmän ongelmia, enemmän mukavaa (myös lapsille)