Onko osattu nyt "valmistautumis asiat" paremmin kuin tuossa taannoin hiihtokisoissa? Koemmeko vielä uudelleen ne pettymykset?

Onko urheilu lääketiede saatu Suomessa muiden maiden tasolle, että osataan ja tiedetään varmistusajat nyt vihdoin oikein?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.02.2009 - 19:03

Elä hyvä mies manaa, pirut tulee kutsumattakin ...
(joo kyllä se niin on että menetetyn luottamuksen ja uskottavuuden paluuta aina saa odotella pitkään)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.02.2009 - 15:02

enpä tiiä, ehkä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 16:54

Voi olla, että hiihtäjät ei vielä ole luottamustaan saaneet takaisin : (
toivon ettei mitään pahoja juttuja sieltä löydy! Mut voihan se olla, että jotain äksöniä ne järjestää vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 17:33

Pieleen meni jo avaus, ei kolmoisvoittoa, edes.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 20:30

Kyllä kärkeen on pitkä matka. Ketkä ovat käyttäneet dopigia, niitä epäillään pitkään ja hiihtäjät eivät hetkessä löydä kuntoaan. Voi olla että uudet nimet tulevat valtaamaan kotimaan kärjen. Toivottavasti hiihtäjämme ovat puhtaita testeissä, kyllä meilläkin jo pitäisi ymmärtää testien taso.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 23:07

No eiköhän nyt ole jo oppirahat taas tällä kertaa maksettu ja ainakin suomalaisten kohdalla on puhdas pöytä, toivottavasti! Naapurimailla voi olla vaikeuksia tällä kertaa!