Ööh kuulostaa ehkä aika tyhmältä, mut mitä hyötyy on noist pisteist joita tulee esim ku on vastannu jonkun kysymykseen ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.02.2009 - 23:13

No eihän niitä tartte laskee, eikä paineita ottaa, mulle ei ole se pistejuttu, vaan jos joku kysymys kiinnostaa niin siihen vastaan,mutta nytkin jätän ne anonyymit vastaamatta kjoissa ei ole päätä eikä häntää ! Jos tuuria on niin voihan siitä sitten pieni palkkio tulla arvonnassa, mutta meitä on monta ja kelle se lankeaa onkin suuri arvoitus!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.02.2009 - 12:50

no, ei oikeesti yhtään mitään:) Joku onnekas voittaa matkalahjakortin mutta se voi tulla yhdelläkin pisteellä..kun käy vaan tuuri

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 13:13

Niillä pääsee mukaan matkalahjakortti arvontaan. Ja pisteitä on kiva ostaa vaikka kuinka kalliilla hinnalla, kuten on monesti täälläkin todistettu monien mielestä.
Ostetaan pisteitä ja omistetaan niitä, kun se on niin kivaaaaa......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.02.2009 - 14:00

Suosittelisin kaikille uusille napsulaisille, että lukisitte säännöt ja ohjeet. Siellä kerrotaan pisteitten kartuttamisesta, ja paljon muustakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.02.2009 - 16:18

saa hauskoja arvonimiä ja pääsee tasolta toiselle. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 16:57

Joops, mut ylennettiin proffaksi täs vast ikää ja sit jokainen piste on arpalippu ja sit saa hyvän mielen : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 17:31

Arvonnassa mukana, motivoi, hauskuuttaa. Olen niiin samaa mieltä kissanaisen kanssa. Lukekaan ne säännöt!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 17:40

Niistä voi peilata omaa täyteläisyyttään eli narsismiaan ja megalomaniaansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 20:48

Niillä voep aatella matkustavasa ulukomaelle, jos Napsahtaa.