Oletko hyvää hyvyyttäsi joutunut hyväntekeväisyydessä huijatuksi?

Minä olen liittyen lasten liikenneturvallisuus kampanjaan : (

Avainsanat: hyväntekeväisyys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.02.2009 - 10:33

No ehkä kerran. Tämän surullisen kuuluisan tulvaonnettomuuden jälkeen laiton rahaa eräässä liikkeessä olevaan lippaaseen. Jälkeen päin kuulin että keräystä hoitanut rouva oli joutunut lähtemään työstään kun kassa ei oikein täsmännyt, eikä myöskään lippaassa ollut seteleitä vaikka moni oli niitä sinne laittanut...
Ehkä rahoitinkin vain tuon varakkaan lesken etelänmatkaa?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 19.02.2009 - 10:16

En ole joutunut. Olen niin varovainen kaikkiin keräyksiin nähden. Toisin sanoen en osallistu mihinkään, ellen satavarmasti tiedä, että kerääjä on oikealla asialla. Parempi varoa kuin katua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 10:23

Minulle on yritetty kaupitella heijastinliivejä Päääskynvuoren koulun hyväksi mutta kun oli matti kukkarossa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 10:33

En anna järjestöille, enkä muillekkaan "hyväntekijöille" ikinä senttiäkään, koska ymmärrän niiden johtajien tarkoitusperät, jotka naamioidaan auttamiseksi, mutta tosiasiassa autetaan vain itseä ja omia sukulaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 10:35

Todennäköisesti olen tullut jymäytetyksi jossain yhteydessä, mutta kun olen onnelisen tietämätön asiasta, niin olen potentiaalinen huijattava edelleen ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 10:42

En ole varma. Toivottavasti en ole tullut jymäytetyksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 11:29

Joutunut laittamaan 5€ keräys lippaaseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 12:10

en ole.. viitaten etelliseen vastaukseen jotta en anna yleisiin keräyksiin kun en tiiä mihin ne oik menee ja kuin paljo jää välikäteen. Annan jos annan suoraan kasvoista kasvoihin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 15:54

En ole ja mie tarviin ite kaikki raskaalla työllä hankkimani rahat, joten en yleensä pistä lanttiakaan minnekään tai ainakin erittäin harvoin. Poikkeus on työpaikan kahvikassalipas. Enkä enää nykyisin edes usko mihinkään...elämä opettanut kyyniseksi, joten turha tulla multa euroja kerjäämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.02.2009 - 16:22

Enpä taida olla joutunut, tai sit ne on tehny sen nii hyvin etten sitä huomannut... O.O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 20:46

Tietosesti en ole joutunut, mutta kukapa meistä tietää 100% varmuudella sitä. Nykyään kumminkin ei mene itselläkään läpi ihan vaan selitys että vain johonkin keräykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 00:14

En tietääkseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 18:22

En ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 19:51

en ole