Minkälaisen maaliskuun lupauksen teet?. Uuden vuoden lupaukset ovat jo niin kaukana että unohtuivat.

Tässä oilisi vielä aikaa henkisesti valmentautua maaliskuun lupauksen suunnitteluun.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.02.2009 - 15:58

Mitähän sitä lupais..ainakin sen, että pidän huolta itsestäni ja omasta työssä jaksamisesta. Sitä ei kukaan muu tee. Ulkoilen ja lenkkeilen, lepään enkä enää niin hirveästi passaa aikuisia ihmisiä. Siis näin itsekkäitä juttuja mie lupaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.02.2009 - 09:56

En yleensä tee mitään lupauksia ,olen siinä iässä, niin tiedän niitä turha tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 09:58

Maaliskuu maata näyttää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 10:04

Luvataan vaikka että en osta yhtään frisbeetä tänä vuonna.
Kaapissa on melkein sata, eiköhän ne riitä tälle kesälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 10:05

Minulla ei ole ollut tapana tehdä lupauksia muita kuin uutena vuotena teen sellaisen lupauksen, että tänä vuonna en osta ferraria : ) ja tämä pätee mun mielestä jokaisena kuukautena... eli maaliskuussakaan en osta ferraria vaik kuinka tekis mieli : ) joskin ei ole kyllä rahaakaan tämmöseen autoon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.02.2009 - 10:12

En lupaile mitään itselleni, enkä muille. Aika näyttää mitä tuleman pitää. Jos joku asia toteutuu, se ei ole mitenkään sidoksissa lupaamatta jättämisiin tai lupaamisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 10:34

En lupaa mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 12:09

en sen enempää kuin muullonkaan lupailen ihtelleni.. jotta elähän ihmisiksi ja pidä pää kylymänä, kahto silmät avoinna ympärillesi, rakasta lähimmäistäsi ja pidä housut jallaas:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 12:32

hmm...en tiiä koska en kuitenkaan pysty pitämään lupausta :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.02.2009 - 16:21

En mitään. :) Kun unohdan lupaukset paris päiväs.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 17:48

Tipaton tammikuu = Hulvaton helmikuu = Masentava maaliskuu?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 21:02

Eih! Ei tähän aikaan vuodesta lupauksia. No lupaan keksiä pirullisen hulvattoman aprillipilan. Heh, heh...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 00:10

HIIHTELEN Jäällä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 18:23

Enpä ole kuullut ennen maaliskuun lupauksesta. Kannattaa miettiä tarkkaan ennen kuin lupailee mitään. En taida nyt luvata kun ei ole mitään akuuttia tarvetta. :P