Afrikan maa ,johtaja täyttää vuosia , osti loistohuvilan, juhliin tilattu kaviaaria ja shamppanjaa, kansa koleran kourissa,mieltä?

tuli vaan mieleen , kuka maksaa näin pröystäilevän käytöksen maassa joka on kuralla?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.02.2009 - 09:20

Kansa aina ja kaikkialla maksaa kaiken. Kansalle annetaan vähän leipää että juuri ja juuri pysyy hengissä niin ymmärtävät kuolla ajoissa, ettei tarvitse hoitaa kun ei ole hyötyä. Ja typeriä sirkushuveja, että eivät sivistyisi, yhtenäistyisi ja näkisi rikosta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.02.2009 - 08:34

kansa maksaa kun ei muutakaan voi (toistaiseksi)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.02.2009 - 08:54

Ei ole ensimmäinen valtaa pitävä, joka myös käyttää sitä, tosin omiin tarkoituksiin. Eikä ole myöskään viimeinen. Kun yksi poistuu kuvioista, uusia on heti tilalle. Kansan pitäisi viisastua, ettei tuollaisia johtajia valittais korkeimmalle jakkaralle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 09:37

Kyllä kansa kaiken huvin maksaa, jos vain jaksaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 09:47

Kuralla tai ei kansa kaiken maksaa, joka maassa.Pyrämiitit ja kaikenlaiset linnat joka maassa on kansan selänahasta revitty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 10:15

Ainahan kansa on maksanut johtajiensa sikailut, ja niin tulee maksamaan myös tulevaisuudessa vielä kauan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 12:06

siellä on yksi diktaattori! Yksinvaltias johon kellään ei ole mitään sanomista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 20:54

Maa kuin maa niin aina vallassa olevat käyttävät sitä hyväkseen että kansa maksaa kun ei muutakaan voi. Samaa se on suomessakin, ei tosin samassa suhteessa kuin esim. Afrikassa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 21:09

Kyllä maan päämiehet pröystäilevät aina suurilla palkkarahoillaan kansan joutuessa kärsimään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 00:57

Mitäs tekee teitin kansanedustaja(t)?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 09:03

Tuohan kuuluu olennaisena osana "itsevaltiusmaiden" toimintatapaan eli köyhä kansa maksaa.
Romaniasta tuli myös hiljattain juttua päänsä jo onneksi menettäneen diktaattorin aikaansannoksista. Onhan noita tapauksia vaikka kuinka paljon.
Yksi eteläamerikkalainen hallitsija sai nimitetyksi itsensä ikuiseksi vallanpitäjäksi ja ihan vaalien kautta!