Missä asut mielummin? Kerros,rivi-tai omakotitalossa......

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.02.2009 - 11:50

Asumme ok-talossa rauhallisella paikalla, puutarhaihmisiä kun ollaan vaimoni kanssa niin hyvä muoto asua, toki on talossa aina jotain kohentamista jos haluaa, ainakin liikuntaa saa kivasti, talvellä lumityöt, kesällä nurmikonleikkuut sun muuta esille tulevat asiat.

Lähteet:
Oma tieto.

Kysyjän kommentti

Omakotitalo ja kesällä puutarha hommat viehättää...Että samaa mieltä...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.02.2009 - 22:50

rivitalossa, siinä pääsee nauttimaan molempien muiden asumismuotojen huonoista puolista ja valittamisen aiheita löytyy jatkuvasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 22:51

Kaikki kolme olen kokeillut ja tässätilanteessa kerrostalo on huolettomin asumismuoto minulle.Kaikki hyviä ja kuka tykkää mistäkin.Myöskin elämäntilanteella saattaa olla vaikutusta kuin myös ajankäytöllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 23:11

Mieluummin asuisin kelohonkamökissä tunturijärven kainalossa, kuin kaupungissa. Mutta kumppanin elämäntilanne ei siihen suo mahdollisuutta. Joten kerrostalossa palvelujen keskellä tällähetkellä on majoituttava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 23:11

Kerrostalo mieluisin, kun on niin vaivatonta asumista. Mummompana muutan sitten omaan pieneen tölliin maalle, jotta pääsen hoitamaan omaa puutarhaa ja hakkaamaan halkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 23:29

Kotona. Riviasunto kelpaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 23:44

Kyllähän omakotitalo on ehkä paras, mutta iän myötä alkaa ajattelemaan sen huoltoa, joten päätyisin rivitaloon. Kevyempi muoto asua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 02:08

KYLLÄ MINULLEKIN RIVITALOKIN SOPISI

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 05:13

Omakotitalossa, jos en hoitaa enää jaksa niin kerrostaloon sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 07:22

Omakotilalo ja sit myöhemmässä vaiheessa kerrostalo mut vasta sitten kun ei jaksa puita kantaa sisällle ja tehdä lumitöitä.
Tulevaisuuden haave asunto jostain lämpimästä paikasta : )huoohh......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 07:31

Kaikkea on vähän kokeiltu, 24 vuotta sitten hankittiin tämä rivarinpätkä 'tilapäisasunnoksi' , kun täällä vieläkin asustellaan ilman muuttosuunitelmia, niin kait se sitten tämä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 07:42

Omakotitalo tietenkin,mutta pienkerrostalossa asumme kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 08:20

Asun rivitalossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 08:42

Kerrostalossa asuisin mieluimmin.Jospa joku vaihtaisi tänmän okt. kerrostaloasuntoon Helsingin seudulle. Tämä asustamani talo on minulle aivan aivan liian iso. Ylläs näkyy pihalta ym. hyvää mitä en enää tarvitse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.02.2009 - 08:43

Aina olen halunnut omakotitaloon, mutta ei ole ollut mahdollista, joten asun kerrostalossa. Vaivatontahan tämä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 09:25

olen aina asunut omakoti talossa, ei kokemusta muusta kuin muutama yö kyläillessä.Joten omakotitalossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 10:05

Minulle sopi vain omakotitalo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 10:13

Omakotitalossa ehdottomasti. Lapsilla on tilaa leikkiä pihalla ja itselläkin tekemistä puutarhan ja kasvimaan hoidossa sekä puu-hommissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 10:38

Mieluiten maalla omakotitalossa, on tilaa ympärillä ja joku lemmikkikin voisi olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 11:10

Punaisessa mökissä,metsän keskellä ja niinhän minä teenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 11:51

okt... olen tottunut omaan vapauteen, tilaan ja naapurittomuuteen:) ahistaisi ehkä kerrostalossa. Vanhana jos on pakko mennä jonnelkin muualle niin rivari sitten

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 12:33

omakotitalossa :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 12:51

Asun omakotitalossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 12:59

Omakotitalossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 16:55

Mielellään kaupungin keskustassa ja kerrostalossa. Vapaa-ajan asuntona on omakotitalo jossa myös iso pala maata ja metsää.

Lisätty: 19.02.2009 - 16:56

vanhemmilla oli omakotitalo ja päätin silloin että kun itse saan määrätä, niin silloin kyllä jokin muu asumismuoto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 17:11

Omakotitalossa tällä hetkellä ja näin on hyvä nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 17:52

Porhona rivissä kerroksellisia omakotitaloja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 17:57

Kerrostalon ylimmässä kerroksessa halliten mieluiten koko kerrosta. Parveke Välimerelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 21:02

Ei vielä tähän ikään mennessä ole tullut tarvetta omakotitaloon, tuntuu liian työläältä, joten rivikoti olis kiva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 18:50

omakotitalossa.. sellanen huvila ois kiva jossain välimeren rannalla =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 20:35

Ikäni asunut omakotitalossa ja en vaihtaisi tätä muotoa mihinkään. Nyt kylläkin haaveissa asunto syrjäisemmältä paikalta kiireettömyyden luota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 18:26

Omakotitalossa asuisin mieluiten, mutta se jäi miehelle kun lähdin. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 20:08

Täs, oiskos tää nyt sit rivitalo, tällanen kakskerroksinen, neliön muotonen, jossa siis kolme naapurusta samas talos myös, yksityisyys pelaa, oma pieni pläntti, jota jaksaa rapsutella kesäsin, omakotitalo ois varmaan ihanne, mut täytyy ottaa huomioon et ikää tulee ja tää kaks kerrostakin ehk jossain vaiheessa liikaa....