Mitä teette hiihtolomanne aikana? Moniko enää hiihtää tuolloin?

Avainsanat: loma hiihto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.02.2009 - 21:06

Hiihto on jäänyt vähemmälle, muu ulkoilu on vienyt käytettävissä olevan ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.02.2009 - 21:18

Makaan palmun alla lämpimässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 21:23

Kyllä hiihtelyt jää aika vähäiselle, muuten vaan ollaan ihan pihalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 21:55

Kaupunkiloma suomalaisessa 100'000 asukkaan kaupungissa.
Ostin kyllä minisukset syksyllä mutta ei ole sauvoja niin ei ole päässyt hiihtelemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 22:02

Hiihtolomalla tulee hiihtolomalaisia. Tiedä sitten miten kauas hiihdellään.
Jouppilanvuori on tuossa ihan lähellä, siis se pieni nyppylä, mitä vuoreksi kutsutaan ;)
www.joupiska.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.02.2009 - 22:04

Tainnut jo unohtua hiihtotaito. Niin kauan on kulunut siitä kun viimeksi olen sitä harrastanut.
Ulkoilen metsässä kävelemällä. Polut pysyy auki, kun täällä niin monet tykkää metsässä kävelemisestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 22:28

Huollan lasten ja akkaväen hiihtovälineitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 23:34

Vierailuja ja ulkoilua , myös suksien

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 05:15

Tässä on mammahommissa tätä hiihtoloma viikkoa vietetty ei olla hiihdetty mutta muuta touhua on ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 07:24

Hiihtotaito on unohtunut kylläkin mut lähden aurinkoa katsomaan paikkaan missä ei voi hiihtää kuin vesisuksilla : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 08:23

Ei ole hiihtolomaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 09:12

Ei ole suksia enkä tänä talvena osta niitä katsotaan ensi syksynä.lomaa on seilusti.varmaan eläke ikään asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 10:40

Teen koulutehtäviä tietysti. En hiihdä, jos kerkeän voisin käydä moottorikelkkailemassa tai laskettelemassa kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 11:43

Hiihdän, olen lasten kanssa, käydään sukuloimassa.. ja annan lapsille myös omaa aikaa, aikaa löhötä ja ketätä voimia. Ei aina tarvitse olla niin kauheasti ohjelmaa. Ehkä he käyvät paikallisessa rinteessä ystäviensä kanssa. Siis yhteenveto. Ollan. Ollan kotona. ja eka la ja su sukuloimassa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 17:12

Nokka näyttää palmujen alle:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 23:34

lähden afrikan lämpöön

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 00:17

lapissa laskettelureissulla meni loma kivasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 18:28

Ei ole lomaa.