Millä seikat vaikuttavat siihen että vastaat kysymykseen? esim.kuka kysyy, mitä kysytään, kysymyksen laatu, vai vastaatko kaikkiin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.02.2009 - 22:26

Vastaan lähinnä asioihin, jotka kiinnostavat. Joskus vastaan vaan siksi, kun muutkin ovat vastanneet. Joskus lyhyesti, joskus pidemmälti. Riippuu aiheesta, ei kysyjästä.
Yleensä taustalla on joku kokemusperäinen asia tai tunne. Joskus tuntuu turhauttavalta vastata höpöhöpö kysymyksiin tai anonyymien koulutehtäviin. Joskus vastaan ehkä sarkastisesti, joskus normaalisti, joskus pilke silmäkulmassa. En paneudu etsimään netistä asioita, kerron pääpiirteittäin mitä tunnen tai tiedän.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.02.2009 - 19:12

Jos minulla on antaa oma mielipide, niin vastaan, tai tietoa sitä tarvitsevalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.02.2009 - 19:14

Vastaan aina, jos minusta tuntuu sille, että on jotain sanottavaa, tai jopa tietoa. Ja jos ei ole tietoa, etsin sitä ja laitan linkin kysyjää varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 19:16

Jos tiedän tai asia kiinostaan ja kohtuullisella etsimisellä löydän vastauksen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 19:21

Kiinnostaviin kysymyksiin vastaus mahdollisuuksien mukaan.
Ja joskus, tottakai, myös vähemmän kiinnostaviin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 19:33

En valikoi kysyjän mukaan, vaan aiheen, jos kiinnostaa ja tietää, kuvittelee tietävänsä, tai löytää vastausapuja netistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 19:37

Yritän vastata , jos suinkin on jotain tietoa. En valikoi. Esim. se pykälänmerkki jäi vaivaamaan ja tänään etsin siihen lisää tietoa. Asia kiinnosti niin paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 19:56

Urheilu, musiikki, matkailu tai joku muu mikä kiinnostaa.
Tietysti jos joku kysyy pakkasta niin se on pakko kertoa vaikka kysyjä ei edes tiedä missä se lukema on. En viitsi lähteä linkittämään wikipediaan enkä yleensä muuallekaan, jätetään se sovinnolla muille.
Myöskään jos ei todellakaan ole mitään lisättävää edellä oleviin vastauksiin niin en vastaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 20:04

En valikoi kysyjää vastaan jos osaan,usein on sellaisia kysymyksiä mihin en osaa vastata mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 20:19

Pyrin vastaamaan kaikkiin, mutta jos koen ,että joku tarvitsee oikeasti jotain tietoa, niin vastaan syvällisemmin luonnollisestikkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 20:35

Kysymyksen katson ensimmäisenä (en kysyjää/nimimerkkiä), josko ois kiinnostava kysymys, osaisiko vastata, löytäisinkö tietoa, voisinko auttaa.... sitten etsimään, jos ei omas päässä just tähän kysymykseen suorilta tietoa (kuin ain esim. mielipidekysymykses tietty ois). Kun taas sit sitä vastaustain laadin, niin saattaa mennä tovi jos toisenkin, koska silloin katon (jos mahdollista), minkä ikäinen, tms. kysyjä on.. miten sanani hänelle asettelen...
Nyt vaan tulee niin paljon kysymyksii Napsus tänä päivänä, jot sama tilanne kuin kaupas; liian paljon tarjottavaa, jottei tie minkä kimppuun kävis, niin sitten mahd. jää koko päivänä vastaamati, vaik kyllä luen kaikki kysymykset ja vastaukset, täältä oppii mielestäni tosi paljon aina uutta ja hauskaa huumoriakin siin välis tulee, mieli virkistyy ja taas jaksaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 20:36

ei sitä yleensä ensimmäisenä katsele, kuka kysyy, vaan mikä on aihe ja osaako siihen mitään vastata. ja tietysti , mikä on itselle kiinnostava aihe, kuten esim. eläimet ja matkustaminen. niistä on aina kiva jutella muutenkin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 20:59

Kysymyksen sisältö ja anonyymittömyys, eli en vastaa mielelläni seinille vaan nimimerkeille!!!!!!!!!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 22:39

Jos on oma mielipide tai asiakysymyksissä, jos on jotain lisättävää/oikaistavaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 22:46

Onko minulla tetoa,kokemusta,näkemystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 23:39

Jos koen olevani avuksi tai iloksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 05:19

EN VASTAA KAIKKIIN

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 08:37

Yritän vastata kaikkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 11:37

vastaan siihen mihin osaan:) vaikeat asiat jätän viisaammille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 12:55

Jos tiedän tai kysymys kiinnostaa niin vastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 21:06

Sillä ei ole minulle merkitystä kuka kysymyksen esittää. Vastaan niihin mistä tiedän jotain (luulen tietäväni) ja myös niihin missä kysytään mielipiteitä. Käyn myös lukemassa ne kysymykset ja vastaukset jotka kiinostaa ja joihin olen myös ehkä itse joskus pähkäillyt vastauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 18:31

Eniten vaikuttaa oma mielentila. Toiseksi eniten kysymyksen sisältö.