Olisiko teitin mielestä sellanen osio Napsus mukava/kannustava, tms. missä voisi kertoa esim. vastauksesta saamastaan kokemuksest?

Eli, se ja se resepti oli tosi maukas, kokeilin sitä tai sainpa autonkin korjattua antamallasi vastauksella, tai piha kukoistaa taas, kun noudatin neuvoasi, tai onneksi kysyin napsulaisilta, koska piip-henkilö antoi oivan vastauksen miten saan tietsikkani toimimaan/miehen/naisen puhumaan/pussaamaan, jne, kyl työ tiiätte mitä tarkotan, ootte työ niin viksui tääl, ai nou...:)

Lisätty: 18.02.2009 - 19:48

Juups kissanainen, sie oivalsit heti, mitä tarkotin, eli että napsulaiset (kaikki) vois esim. tsekata/nähdä, oliko mahd. jostain vastauksesta hyötyä/iloa/saanut virikkeitä, tms. eli vähän niin kuin; tätä reseptiä kokeili, vaik kolme ihmistä, ja he kokenut se mielestään näin ja näin, yms.. nythä voi laittaa henk. koht. viestii kylläkin, mut muut ei sitten tiedäkään oliko joku vastaus sitten passeli ko. asiaan vai ei, jne...

Avainsanat: kysymykset vastauksista saatu oma oppi hyöty palaute kysyjälle kokeilujen jälkeen napsu osio kannustava kokemus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 18.02.2009 - 19:07

Voidaanhan me jo nyt laittaa vastaajalle henk.koht. viesti hyväksi koetusta vastauksesta. Vai meinaatko, että kaikki näkisi ja kuulisi, miten on koettu jonkun vastauksen hyvyys. Ehkä sellainen osio voisi olla, mutta saattaa mennä vähän sekavaksi, kun nyt jo unohdan, että kukas se sanoikaan ja mitä.

Kysyjän kommentti

Tätä ajoin takaa mitä vastasit/kysyit, jot kaikki näkis ne hyvät, parhaaks todetut vastauksista löytyneet vinkit, tms. helposti yhdestä ja samasta paikasta, ja hyödyntää/kokeilla niitä sitten omassa elämässään; jos ei silloin ollut ajankohtaista itselle kun kysymys/vastaus esitettiin, ja jotta ei tarvitsit käydä jokaisen 'yksityispostissa' kattomassa mahdollisii toimivii/epäonnistuineita kokeiluita vinkkei milloin mihinkin kyssäriin... ite kylläkin (pyrin) laitamaan myös henk. koht. viestii, jos hyvä/huono (sitten ite kokeiltuna), mut sitähän vastaust ei kaikki löydä, jolloin aika suljettu on tuo tieto näiltä osin 'suurelle yleisölle'... Kiitos kaikille vastaajille myös, hyvei pointtei kaikil..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.02.2009 - 19:43

Eiköhän nämä osiot riitä. Tosiaankin voi viestitellä hyvän vastauksen antajalle ja vaihtaa mielipiteitä ja kokemuksia yksityisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 20:07

semmonen osio vois olla mukava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 20:14

No minulle tässä on jo ihan ajankulunkia riittämiin, joten en enää kaipaile lesää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 20:32

Mikäli kiitettävää / kysyttävää vastauksesta, hoitunee se parhaiten henkilökohtaisella viestillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 23:53

Joo jos se poistaisi nuo anonyymit!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 00:38

Minä kehuin erästä ravintolaa ja eräs napsutar kävi ruokailemassa samassa paikassa. Sain siitä häneltä palautetta, etten turhaan ollut kiitellyt ravintolan antimia.

Se tuntui hyvältä. Kyllä palautteen voisi antaa vaikka yksityisviestinä. Se tekee gutaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 08:53

Kyllä tässä osioita on mutta jos joku haluaa niitä lisää mikä ettei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 11:36

juu, joskus olen itsekin ajatellut samaa, että pitäisi voida/saada vastata myös vastaukseen:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 21:30

On riittävästi, no Napsulaisille vois olla oma suljettu palsta, jonne ei anonyymit pääse, jossa voisi vapaasti kiitellä toisiaan ja keskustella yleisesti, ei vain vastailla kysymyksiin. Tämäkin kyllä toimii, koska voimme lähettää toisillemme viestejä suoraan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 18:32

Varmaankin olisi. Toisaalta jokaiselle napsua vastaavalle keskustelupaikalle on käynyt aika ohraisesti kun sitä on alettu muuttelemaan liikaa. Sivut ei lopulta enää toimi kun siellä on niin paljon sälää, ettei alkuperäistä tarkoitusta edes huomaa.