Onko kysytty aiemmin.Minkähän takia 010. 020. 030-alkuiset puhelinnumerot yleistyneet niin roimasti?

Tiedän että ne ovat kansallisia numeroita, mutta kun yhtä kaupunkia ei mielestäni voine kutsua kansalliseksi ja yleiseen luettelon lisättäessä GSM-numero maksaa vaikka lankapuhelinta ei olisikaan.Rahastustako?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.02.2009 - 18:58

Yritysnumeroita.
Enää ei tiedä mistäpäin maata puhelu tulee jos näytössä on 0204xxxxxx,
voi olla kuopiosta tai helsingistä.
Pääsääntöisesti melko kallista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 18.02.2009 - 18:31

Terveisin Timppa, en anonyymi.joku tökkääs vaikka olen kirjautuneena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 18:32

Eiköhän ne operaattorit lähinnä niistä hyödy.
Mutta mielestäni sikamaisen kallista se on ;)

www.ficora.fi/index/palvelut...merot.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.02.2009 - 18:33

Kyselee vastausta eikä anna muokata

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 18:43

Timppako siellä kyselee annarina??? Pirun kallista niihin on soittaa ja vielä kun jos joutuu jonottamaan : ( Mut jos tämä on firman puhelin niin pitäähän puhelimeen vastaajankin saada jotain palkkaa : )
Voi se olla rahastusta : ) mutta kaikesta täytyy maksaa tänäpäivänä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 18:46

Yhtiöiden laillisesti suorittamaa rahastusta. Samaa harrastavat myös valtion virastoissa. Mielestäni täysin kohtuutonta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.02.2009 - 19:03

Rahastustahan se, mutta kansantaloudellisesti ilmeisenkin kannattavaa.??? Miksi muuten rahastetaan enemmän kuin todelliset kulut ovat. Jollekinhan se erotus jää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 20:12

Aika on raha ja ilmaisia lounaita ei ole, joten jos puhutaan puhelimessa, niin siitä on saatava palkkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 08:50

Nehän on niitä palvelu numeroita,niihin kun soitat maksat sen vastapuolen tunti palkkaa,se takia ne ovat niin kalliita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 11:35

koska ne on maksullisia nummeroita.. yritykset ym saapi niist mania

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 22:34

Rahastukselta haiskahtaa. Toisaalta tässä on taas yritetty yhtenäistää firmojen palveluita, etteivät koko ajan tarvitse työaikana vastata puhelimeen, palvelunumerot laitettu sen takia. Asiassa on sekä hyvät että huonot puolensa tämän takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 18:33

Rahastusta se on. Pakotetaan maksamaan soitosta.