Harkitsetko "vanhuuspäiviäsi" lämpimässä, siis ainakin talvia?

Avainsanat: eläkeaika

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.02.2009 - 18:48

Tuskin.
Talvet lyhenee koko ajan...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.02.2009 - 18:02

Asia on vakavassa harkinnassa, harjoittelua on jo suoritettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 18:06

En harkitse, en edes talvia, vähän pidempiä lämmittely jaksoja ehkä, muttei mitään pesimistä vierailla mailla (sillä varauksella ettei terveydellisistä syistä tule tarpeelliseksi)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 18:24

kyllä se mietinnässä on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 18:24

Kyllä ehdottomasti harkitsen : ) ja se on varma juttu, on täällä miljoonan asteen pakkasessa tullut kärvöteltyä : ) mut se vie vielä aikaa : (

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.02.2009 - 18:55

En harkitse. Yleensä mun harkinnat menee myttyyn kuitenkin. Ex tempore voi onnistua paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 18:56

Joo, ajattelin nyt maaliskuussa lähteä etelään ihan Helsinkiin asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 18:59

Kyllä on suunnitteilla ollut etelän lämpöön muuttaminen. On vaan tuohon eläkeikään vielä sen verran paljon aikaa.. Välillä oon miettinyt sitäkin, että muuttaisin lämpimämpiin maihin jo näin työikäisenä. Sen verran roimasti nämä pakkasetkin jo ketuttaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 19:50

KYLLÄ

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 20:07

Ehdottomasti kyllä, mutta vaimni ei ole ihan samaa mieltä asiasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 20:28

En lähtisi kotimaastani pois,4 vuodenaikaa on meille rikkaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 20:42

KYLLÄ ehdottomasti harkitsen, sit kun sen aika on ja voi olla etten harkitse, vaan toteutankin sen. voisinpa jopa nyt lähteä, vaikka tekemään töitäkin lämpimään maahan, jos olis mahdollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 22:44

Harkitsen, mutta olen ruokakunnan vähemmistö mielipiteen edustaja, siis palelen jatkossakin näillä leveysasteilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 23:41

Yritän tehdä sopivia reissuja, mutta ei pysyvästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 00:02

Olempa toista vuotta harjoittelemassa sitä! Kyllähän se mukavaa on tuo lämpö ja kroppa siitä nauttii, sekä säryt on jossain muualla, kuin kropassa. Suosittelen kyllä lämpimästi, mutta tämäkään ei ole aina ruusuilla tanssimista, sillä on ne vaikeudet täälläkin ja niiden kanssa on taisteltava. Ensinnäkin kielitaito on täällä tärkeä, ja Espanja ei Englanti, sillä paikalliset virastot hyväksyy vain oman kielensä.Eikä tää ihan halpaakaan ole, riippuu siitä millaiset ovat vaatimukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 05:36

En enää , lapset ja lapsenlapset olisivat täällä, minun tulisi niin kova ikävä heitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 08:40

Kyllä se mietintä myssyn alla on ,saa sitten nähdä ,tai saapas näkee mitä kenkä tekee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 12:18

Todennäköisesti kyllä harkitsen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 13:00

Ehdottomasti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 16:09

Kyllä harkitsen ainakin osaa talvesta lämpimässä.Nivelsäryt yms. helpottuvat heti kummasti, kun pääsee Suomen talvesta pois. Muutenkaan en ole oikein koskaan ollut talvi-ihminen. Samalla kun tässä ollaan matkusteltu testailen missä niitä talvikuukausia voisi viettää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 18:34

En vielä. Ajatuksena kyllä mieluisa. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 23.02.2009 - 15:45

Oi, kyllä vain, mutta niihin on vielä aikaa.