Jos lumihankeen kusee niin tuleeko siihen reikä? En itse uskalla kokeilla tuolla ulkona kun on niin kylmä...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.02.2009 - 19:33

Tulee rautakanki elimesi ja lumen välille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.02.2009 - 17:45

Parempi onkin ettet kokeile, tulee niin ruman näköistä jälkeä (ja tulee reikäkin)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.02.2009 - 17:52

ei tule haihtuu matkalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 17:55

Siihen mitään reikää tuu... eikös se ole jo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 18:00

Koirat ovat pissineet tienvarsihanget keltaisiksi pitsiverhoiksi. Kyllä hankeen tulee reikä pienenkin koiran pissistä saati sitten raavaan miehen uriinista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 18:15

Kategoria tiede ja matematiikka, hmm, ois mielenkiintoista tietää mikähän koe on kyseessä ja mihin johtaa.... (varmaankin johonkin suureen tieteen saavutukseen/kaiken mullistavaan keksintöön) kysymys 'jos lumihankeen kusee, niin tuleeko siihen reikä', vastaus siihen eikä ko. nesteeseen tule reikää, lumihankeen tulee koska urea tai mikä tahansa muu vastaava neste on lämpimämpää kuin lumi, jolloin sulatusmekanismi toimii...

Lähteet:
elämää suuremmat kysymykset ja vastaan, vaikka en edes tiedä miksi...höh...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 18:23

Joe et uskalla kokeilla lumihankeen niin kokeile kesällä sit paimenpoikaan : ) silloin ei ole pelkoa, että jäätyis : ))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 18:25

Ei siihen enää toista reikää tule, älä pelkää, mutta kylmä voi kirpaista ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 18:52

Olet varmaan maahanmuuttaja, ehkä pakolainen ja juuri tullut lumiseen suomeen. Eikö maahan ja sen tapoihin perehdyttämiskursseilla ole kerrottu ko.asiasta.Oletkin näköjään jo saanut hyviä vastauksia,toivon että ne selvittivät sinulle ongelmasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.02.2009 - 18:53

Kokeile vaan, sillähän se selviää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 19:00

On ainaki ennen tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 19:48

voipi tulla vaikka ässä kun kuvioi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 20:05

Siinnä se taitaa olla suurimpia ongelmia elämässäsi? HUH HUH.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 22:46

Katoavaa kansanperinnettä tämäkin, asutuilla alueilla jopa kriminalisoitu, joten mene pitkälle jos meinaat kokeilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 23:43

Suosittelen toaletin käyttöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 08:38

Siinä on jo reikä valmiina ,mutta hankeen kyllä tulee reikä.Olen maalla ollut nuorena metsä töissä sellä joutui kusemaan hankeen 40 asteen pakkasessa eikä siellä mikään jäätynyt.Reikä tuli silloinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 22:47

No jos Napsuilet Siperiasta käsin, jossa on -70 pakkasta, se voi jäätyä jo matkalla niin että kalina vaan hangessa kuuluu. Jos koto Suomessa kyselet, kannattaa kokeilla, empä kerro miten käy. Huom. ei arkajaloille eikä kaupunkiympäristössä, joku voi tulla nurkan takaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 13:17

Reikä hyvinkin,ellet hytky,silloin useampia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 22:33

Ei, mutta marsilaiset imaisevat aivosi aamupalakseen virtsasuihkun kautta. Kyll sinuna pitäisin virtsattimen visusti piilossa!