Miten silmälasit pysyvät huurtumatta? Kun menee pakkasesta lämpöseen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.02.2009 - 00:04

On aineita millä ne saa pysymään huurtumatta, kysy optikoilta ja joskus on markkinoilla myyjiä, jotka esittelee sitä ainetta, varsin tehokkaita on kokemuksia.

Kysyjän kommentti

Löysin markkinoilta... kiitos ....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 18.02.2009 - 17:27

Täällä joskus aikaisemmin joku kertoi, että on sellaista ainetta optikoilla myytävänä, joka estäisi huurtumisen. En sitten tiedä toimiiko kyseinen aine miten hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 17:56

Pane piilarit tai nosta klasit otsalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 18:06

Oisinkos mie sit vastannunna aikasemmin; miul on Opti-cleän (linssi - kirkaste), sisältää huurteen eston, sopii kaikille linssityypeille (+ myös tuulilasti, peilit, skannerit kamerat, tv, näyttöpäätteet, jne, jne. (sumutinpullo), ite ostin pari putelia K-kaupan esittelijältä..

Lähteet:
näyttääpi pullossa olevan [email protected] ja eikun uuestaan:) www.elisanet.fi/opti-clean/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 18:26

Aineita saa silmälasiliikkeistä, millä silmälasit pysyy huurtumatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 19:03

Kokeiltu on, mutta huurtuvat silti. Paras tapa on nostaa silmiltä alas hetkeksi ja eikun vaan odotella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 19:05

Mulla on sellainen konsti, että pidän silmälasien linssit mahdollisimman puhtaina pesten ne aamulla ennen töihin lähdöä tiskiaineella. Ja eivät nimittäin huurru, tämä on kokeiltu niin kauan, ku kakkulat on nenällä keikkuneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 19:49

aineita vaan:)linsseihin. saa optikolta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 20:03

Sellaista ainetta myydään ihan silmälasiliikkeissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 20:26

En käytä silmälaseja ulkona,mutta sie sait tuolta hyviä neuvoja,ei muuta kun kokeilemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 23:45

Kosteus tiivistyy aina, kun tulee riittävän matalasta lämpötilasta lämpimään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 08:33

Aineista viis aina ne kuitenkin huurtuvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 18:35

Ei huurru minulla. Pesen silmälasit pelkällä vedellä. En käytä mitään huurtumisen estoaineita linsseissä. En tiedä mikseivät ne huurru, mutta väliäkö hällä. :D