miten lataan elokuvia täysin ilmaiseksi netistä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.02.2009 - 19:17

Netistä niitä harvemmin lataillaan ilmaiseksi.
Tarvii hankkia eräs tietty ohjelma ja sen jälkeen niitä lataillaan toisten koneilta. Musiikkia voi ladata samalla tavalla vaikka tanskassa asuvan hipin koneelta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.02.2009 - 17:22

Se taitaa olla laitonta puuhaa. Eikös paraikaa ole meneillään oikeudenkäynti Pirate Baytä vastaan?
Minulla ei ole kanttia neuvoa, vaikka osaan sen tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.02.2009 - 17:26

Helppo vastata, en osaa neuvoa. Käytännön tekeminen ja selittäminen on eri asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 18:21

Olen joskus kuullut miten se tehdään, mut helpommalla pääset kun menet elokuviin tai ostat elokuvan ja molemmat laillisia juttuja : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 20:02

Niitä ei kukaan pysty ilmaiseksi tekemään sinulle, niin miksi sitten sinun tulisi niitä saada ilmaiseksi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 20:16

www.pixoff.fi/fi/index.asp

kerrotaan täällä olevan edullisia:
www.tvnewsradio.com/linkit/v...lokuva.htm

voithan katsoa myös jotain sarjoja ilmaiseksi subilta ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 22:49

tässä sellainen linkki johon kirjautumalla ja määrätyn verran tiedostoja jakamalla (esim. musiikkia.)pääset ns.hupeihin ja sitä kautta voit sitten ladata mielin määrin musaa ja niitä elokuvia mut.,sulla kannattaa olla vähintään 1megan yhteys ,että kerkeät ladata ennenkuin kaveri hermostuu odottamaan sinun latauksia.Niin ja sieltä kyllä löytyy ohjeet..ja tämä ei ole ainoa linkki,(en laita montaa ettei mene mainoksen puolelle)

www.download.fi/p2p_ohjelmat...usplus.cfm

www.download.fi/