onko kaukasiapaimenkoira leikkisä?

onko kaukasianpaimenkoira leikkisä? olen halunnut semmosta jo pitkään.mutta en haluaisi että se on hirveen totinen,haluaisin että se olisi leikkisä..

Avainsanat: kaukasianpaimenkoira

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.02.2009 - 23:14

Kyllä kaukkari on sen verran vaativa rotu, etten ottaisi itsekkään, jos ensimmäistä koiraa havittelisin. Koira voi olla leikkisä, mutta voi ottaa leikissä hyvin pian isännän paikan, jolloin ongelma on valmis. Samoin kaukkareiden omistajilla on aina ongelmia silloin kun tulee vieraita, koska kaukkari kyräilee vieraita ihmisiä. Oikein koulutettuna se on kiva kaveri, mutta ei leikkikavari, jonka kanssa voisi peuhata koko perheen voimin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.02.2009 - 12:05

En tunne kyseistä rotua, mutta täällä muutamia vihjeitä luonteesta:

www.pelastetaankoirat.com/ts...elo06.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 12:07

Se on kyllä kiva koira mutta vaativa luonne isännän pitää tietää oma paikka,muuta sen kanssa tulee hyvin toimeen ,ja nimen omaan leikkien ottaa isännän paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 12:16

Oliko Myrsky kaukaasianpaimenkoira rodultaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 12:28

Joo kuule, unohda koko rotu.... jos et jouda olemaan sen kanssa, kouluttamaan sitä ja hoitamaan... eka koiraks aika vaativa. Jos haluut ison koiran ja vähän saman näköisen niin ota leonbergi... Tiedän muutaman kaukkarin ja mun luonteella niitä ei kouluteta. Mieti tarkkaan jos haluut sellaisen... tietenkin riippuuu millainen perusluonne sillä on, meitä ihmisiäkin on erinlaisia leikkisiä ja vähemmän leikkisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 16:15

Joo kai kyllähän ne koirat ainakin ovat pentu iässä tosi leikkisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 22:09

Riippuu kuinka niitä pidetään. Minäkin olen halunnut avaruuslennolle jo kauan, mutta en ole vielä päässyt.