Kumpi olisit Tarja Halonen vai tavallinen Matti Meikäläinen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.02.2009 - 11:47

En kumpikaan - minulla on jo oma henkilöllisyys, saa kelvata.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.02.2009 - 12:04

Olisin kuminaama edelleen tai namikuuma,olin vähällä muuttaa pois kun hän valittiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 12:06

Ei mieluusti kumpikaan mutta jos pakko valita niin silloin tuo Matti Meikäläinen.Halonen en halua olla misiään hinnasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 12:18

En välitä mennä leikkaukseen enkä muutenkaan vaihtaa henkilöllisyytäni miksikään, hyvä näin ilman julkisuuden kiroja ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 12:23

Olen ihan tyytyväinen, oon mikä oon .....
en haluu olla tarja ja sukupuolen vaihdokseen en lähde : )))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 12:24

Ihan omaan itteeni tyydyn, ei tarvetta vaihtaa Tarjaan tai Mattiin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 14:06

oma itseni. jos pakko valita niin matti meikäläisen vaimo maija meikäläinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 14:14

oma itseni tietty vikoineni kaikkineni, mut ciby meikäläinen ois ihan jees....ei matti, kun tästä ei mattia saa etes kirveellä....vois kait joku girurki siin onnistuu, mut miuta jo leikelty niin paljon , jotta noihin hommiin sanon jyrkän NOUP....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.02.2009 - 15:52

Tavallinen napsulainen on kiva olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 16:48

Haloseks en haluaisi Halosen paikalle, enkä kalifiks kalifin paikalle, ittenäin on ihka mukavata olla useimmiten, tosin sitä jkl 'ylellisyyttä/hemmottelua/luksusta' vois silloin tällöin olla puurtamisen lomassa.....:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 17:20

"Mä oon mikä oon, en voi muuksi tulla..." hyvä minä, tavallinen lennu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 17:55

Matti ja Tarja ovat kumpikin ristiriitaisia tunteita herättäviä ihmisiä. Annetaan heidän olla ja ollaan me muut vain oma itsemme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 19:45

meikeläinen kiitos:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 22:10

Oma itseni kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 23:49

Itseys riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 00:06

En kumpikaan ,mutta mitens olis Kekkonen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 06:25

Kyllä minä tämän oman identiteettini haluan pitää , olen niin kauan ollut minä että vaihtaminen olisi tosi työlästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 23:18

En välittäisi olla kumpikaan. En osaa politikoida, enkä jaksa möllöttää kuin tavallinen tallukka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 21:55

HIH Tarja Halonen tietenkin sillä kukaan ei varmaanáan kuvani nähdessään kysyisi kuka so on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 18:38

Minä olisin vaan minä. Omat kokemukset elämässä ovat muovanneet minua enkä vaihtaisi niitä jonkun toisen kokemuksiin.