Onko Microsoft Office Excel 2007.niin tärkeä ohjelma. että siitä pitäisi maksaa 135€

Mulla kokeilu versio, voimassa enää vähän aikaa,tulee pommituksia päivitä versio viralliseksi,viimmesin tarjous 135€

Lisätty: 18.02.2009 - 09:51

Mulla on Open Office. org 2.4 kysyin kun tuolla pommittaa vähän väliä. Tuo Microsoft.

Avainsanat: exel office microsoft 2007.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.02.2009 - 09:37

OpenOffice 3.0 on täysin ilmainen ja ajaa minulla ihan saman asian.
Sen voi ladata suomenkielisenä vaikka täältä;

fi.openoffice.org/

Säädä niin ettei se koko aikaa mainosta. Laita asetuksista päälle sellainen kohta jossa kysytään millä ohjelmalla avataan "ensijaisesti" tekstilomake. Laita siihen tuo OpenOffice jos sinulla jo kerran on sellainen.
Suosittelen sen päivitystä kuitenkin uudenpaan versioon.

Kysyjän kommentti

Oli jo opening.org valmiina.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.02.2009 - 09:25

Netissä paljon ilmaisia laskentaohjelmia, mutta office paketissahan on paljon muutakin kuin taulukkolaskenta, eikös teksitinkäsittelykin kuulu officeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 09:26

EN OSAA SANOA KANNATTAAKO MAKSAA,,minulle tuli VISTAN mukana kylkiäisenä

Lisätty: 18.02.2009 - 09:29

hyvin se on pelannut minun tarpeisiin,ei niin kummoisia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.02.2009 - 10:11

Jos tarvitset sitä paljon, niin on se silloin tärkeä. Hinta kyllä vaikuttaa kohtuuttomalta, jos kyseessä on pelkkä Excel taulukkolaskenta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 10:59

Open office ilmaisversiota käytän .
Taulukkolaskenta ja esitysgrafiikka ovat mielestäni OO:ssa jopa MS:n vastaavia parempia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 11:19

Ei ole! Netistä löytyy niin paljon saman kaltaisia ohjelmia ilmaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 12:21

Open Officen nimeen minäkin vannon näin 'omissa vehkeissä' ja ihan samat hommat hoituu kuin firman MS lläkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 23:26

Ei tosiaankaan kannata, ylläkerrotuilla laillisilla ilmaisversioilla hoitaa ihan samat jutut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 18:40

Ei ole. Siinä on osia, jotka on napattu OpenOfficesta. Pärjäät siis Openillakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 18:16

kaikella on hintansa-kaikki riippuu mitenkä kutakin palvelua tarvitset-työkaluna edukas