Onko tämä napsu sinlle ajanviete vai tietojen hankkimista?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.02.2009 - 07:57

Ajanvietettä josta saa mielenvirikettä sekä tietoa. Monta uutta asiaa olen oppinut sen jälkeen kun liityin Napsuun.

Kysyjän kommentti

Kivaa ajanvietettä...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.02.2009 - 00:39

hupia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 01:05

Kyllä on niin hauskuutta kuin tietoakin saa siinä samalla, oikein mukava kun saataisiin tietty tolkku noihin kysymyksiin ! On liian paljon kysymyksiä jotka poikkeaa matkailusta . Kun vielä sellaisia jotka eivät oikein kunnioita muita kanssa olijoita ,vaan terrorisoi napsua, niin tulee monasti mieleen , onko tää enään viisasta ! Ylläpito saisi tehdä sääntö muutoksen anonyymien olosta ja sen nimikkeen käytöstä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 03:09

sekä että

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 07:16

Sekä että.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 07:55

Kyllä tää on miulle ajanvietettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 08:01

Tietojen hankintaa paljolti,ja ajanvietettä osin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 08:38

Ajanvietettä tämä minulle on ja piriste päivään...
Kysyinki tuossa muutamia päiviä sitten, tunnetko kuuluvasti johonkin yhteisöön... ja te olette mun yhteisö nyt ja toivottavasti tulevaisuudessakin : )
Tietoa täältä saa ja olen oppinutkin aika paljon : ))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 08:51

Tämä on mukava välilehti täsä työnteon ohella, mutta tietoa en itse täältä hae, vaan ainoastaan huvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 09:36

se on semmonen tapa nykyään.. katson yleensä samat sivut kun koneen aukaisen. Lehdet ym.. mutta ihan kiva paikkahan tämä on, ei kai täällä muuten vierailisi:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 09:43

tämä napsu on pahasti koukuttanut...ja täällä on fiksua ja viisasta porukkaa, mistä ne kaikki vastaukset ammennetaankaan....kyllä täältä olen ihan hirmusti saanut tietoa ja linkkejä joita sitten myöhemmin otan tuolta merkeistä käytöön....ja hauskaakin on välillä nauran hekotan kippurassa, mutta kyll'ä joskus kiroankin , joten hirmu hyvää ajan kulua , joka tuppaa vaan viemään ihan liikaa aikaa muilta hommilta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 09:50

Sekä että. paljon olen tietoa ammentanut ja vinkkejä ottanut talteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.02.2009 - 09:57

Ajanvietteenä ihan kiva paikka, ja siinä sivussa tulee tietoakin, niin mikäs sen mukavampaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 10:36

Ajanvietteenä aina tilaisuuden tullen, toki ohessa on tullut myös muutamia vinkkejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 12:28

Enimmäkseen viihteen puolelle menee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 13:43

kyllä se on molempia. eksyin ihan ensin tänne tiedon haussa, jolloin siis rekisteröidyin tänne ja siinä samalla huomasin tämän olevan myöskin hauskaa ajan vietettä ja mahdollisuuksia "tavata" uusia tuttavuuksia ja solmia uusia kaveruus suhteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 16:16

Ajan viete

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 17:19

Både och, sanoisi ruotsalainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 19:11

Ajanmukainen, saa rentoudua ja saa tietoa kaikenlaisista asioista, napsussa on paljon todella hyviä vastaajia jotka paneutuvat kysymyksiin, se minua ainakin ilahduttaa.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 19:15

Sekä että. Ehkä enempi ajanvietettä. Ja jos ei itse kysele mitään, niin monasti on joku jo ehtinyt kysyä asiasta josta itsekin on kiinnostunut. Siitäpä saa sitten vastaukset lukea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 13:01

Ajanvietettä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 23:46

Ajanvietettä tää on. Meinasin kyllä joskus kysyä jotain, kunhan sen aika tulee. Oppiminen osin tärkeää, aihealueet laajoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 18:42

Enimmäkseen viihdettä, mutta välillä opinkin jotain uutta. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 13:22

Molempia ehdottomasti.