Kokemuksia hiilihydraatittomasta dietistä?

Avainsanat: ruoka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.02.2009 - 19:20

Vajaat kolme vuorokautta pystyin olemaan tuolla ns. Atkinsin dieetillä. Noudatin pilkuntarkasti sitä ja paino alkoi kyllä tippumaan. "Hiukkasen" ikävä sivuvaikutus vain tuli, kun toisena päivänä ei tahtonut jaksaa tehdä enää mitään. Kolmantena päivänä makoilin sohvalla, ei jaksanut nousta ylös, olo oli todella huono. Silloin ajattelin, että mitä v***n järkeä tässä oikeasti on? Lopetin dieetin siihen, menin keittiöön ja aloin laittamaan oikein hiilihydraattipitoista ruokaa. Olo parani muutamassa tunnissa. Tankkasin lisää pitkin iltaa ja seuraavana päivänä oli jo normaali olo. Tuli kokeiltua ja varmasti en kokeile enää koskaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.02.2009 - 21:14

Ei ole kokemusta,ihminen tarvitsee myös hiilihydraateja.Elämän tapa muutos on paras laihduttaja,kun sitten muuttaa tapansa pysyvästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 21:16

Ei mullakaan ole kokemusta, mut kannattaa sellainen dietti ottaa jota sit noudattaa lopun elämäänsä : )) siitä täytyy tehdä elämäntapa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 21:21

siskoni on tuolla dietillä, ja jos vähänkin syöt jotain hiilihyt.pitoista , tulee ne menetetyt kilot takas , oikke korkojen kera...joten tee vain elämän muutos terveelliseen elämään, ja paino kyllä tippuu terveellisestikkin..ilman mitään diettejä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 21:55

Paras laihdutuskeino on se kun loppuu iltasyönti, ensin voi laittaa rajaksi 22.00 ja viikon päästä 21.00. Myös iso lasi vettä ennen ruokailua estää ahmimisen. Kaupasta kaikkea missä lukee ~light~. Monipuolinen ruoka mutta järkevät annokset ja liikunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 21:58

Ei ole kokemuksia, mutta eivät kait mitkään ihmedieetit ole terveellisiä.
Elämäntapamuutos ruokailussa ja liikunnassa.

Hiilihydraatiton dieetti voi huonontaa muistia
Hiilihydraatiton ruokavalio saattaa auttaa painon pudotuksessa, mutta se voi myös edesauttaa muun muassa muistin huononemista, väittää tuore yhdysvaltalaistutkimus.
Hiilihydraatit ovat niin tärkeitä energian lähteitä aivoille, että älyllinen suorituskyky saattaa laskea jo viikossa Atkins-tyylisen dieetin aloittamisen jälkeen, tutkijat totesivat

www.tohtori.fi/?page=6771267...id=8475283

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.02.2009 - 22:20

Ruokailun järkeistäminen ja jonkun verran liikuntaa on tehokkain tapa laihtumiseen. En ole kokeillut mitään erikoisdieettejä, mutta laihtunut olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 22:41

Diabeetikkona joudun säännöstelemään jo sairauden takia hiilareita ja joskus olen ollut myös tällä atkinssin dietillä ja noudattanut hetken myös tätä karppausta, mutta ei onnistu enää minulta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 23:24

Kaikkia pittää kokkeilla, paitti dieettejä ja kansantanhuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 05:47

samat ongelmat kuin TUNTEMATTOMALLA,atkinsonin tietillä olin kerran kun olin vielä muuten terve,,HYVIN TEHOSI,,mutta kyllästyin yksipuleiseen syömiseen,,nyt ruokavalio joka on minulle paras.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 07:21

Olen noudattanut Atkinsia,paino putosi nopeasti ja tuli myös takaisin nopeasti.Lisäksi vastustuskyky heikkeni ja sairastelin kuurin jälkeen paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 08:20

Ei ole kokemuksia...paino nousee näköjään vähän kerrassaan...lisää liikuntaa ja iltasyönti järkeväksi. Ohjeita dieeteistä on lehdet ja netti pullollaan.

www.kutri.net/lowcarb.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 08:21

olen kuullut jotkut on jopa kuolleet tuon dietin seurauksena, ihmiselle hiilihydraatit on aika tärkeä ravinne, jos ne koko naan yrittää jättää pois se on vaarallista.Jos haluaa laihtua se pitää suorittaa asenteella vähennän syömistä etenkin illalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 09:01

Mitään ihmediettejä ei tarvitse kun pikkuhiljaa vähentää syömistä eli ruoan määrää. Ja liikuntaa lisäten teho vaan paranee. Sekaravinto on paras vaihtoehto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.03.2009 - 09:17

Mulla ainaki hyvät kokemukset. Aloitin maaliskuussa ja lopetin elokuussa.. Tulos: -27 kiloa ja ei ole tullut takaisin grammiakaan:)