Jos teillä on aika tylsää lomilla ja tykkäät joistain peleistä missä voi pelata sotilailla niin rekkaa tosta www.travian.fi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.02.2009 - 20:33

Täytyypä jossain vaiheessa kokeilla, jään kyllä koukkuun aikas helposti : )) niinkuin olen napsuunkin jäänyt : )
Tuohan tuli tässä jokupäivä mut ruotsinkielisenä, tääkö on suomalainen versio? Harkitsen kyllä tarkkaan uskallanko avata sen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.02.2009 - 20:38

Kiitos hyvästä vinkistä. Kokeillaan tilaisuuden tullen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 21:12

en kyllä usko että minulla ois lomalla ja jos vielä ulkomailla olisin että ois niin tylsää jotta jotain peliä pelaisin, eeeiiii, kyllä löytäisin ihan jotain hauskempaakin tekemistä..kuin olla esim. hotellihuonneessa pelaamassa..hui...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.02.2009 - 22:12

Mulla on aina lomalla kivempaa tekemistä kuin pelaaminen. Pelailen täällä kotona, mutta en ihan tuollaisia pelejä. Sotilaspelit ei oikein kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 22:21

Toivottavasti ei ole koskaan niin tylsää että pitää tuollaista kokea.
Päälläseisontakin kuullostaa hauskemmalta.
En varmasti kokeile - kiitos silti.... vinkistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 22:44

Minulla ei ikinä vielä tähän asti ole ollut tylsää lomalla, ja en osaa edes ajatella,että voisi olla mahdollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 07:22

Kun lähden lomailemaan,pidän huolen siitä,ettei ole tylsää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 08:25

Kiitos linkistä vilkasin sitä oli ihan kiva juttu.Mulla kuitenkin paljon puuhia aika menee liian nopeaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 00:06

Lomalla ei saa olla tylsää. Jos on, täytyy tehdä itse lomasta hauska.