mistä saa selville minne hietaniemen krematoriossa siunatun henkilön uurna on sijoitettu?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.02.2009 - 18:35

Levon hautausmaa lahden ja nastolan välissä ainakin kertoo paikan päällä missä kukakin lepää. Tarvitsee tietää etu-ja sukunimen lisäksi syntymävuosi ja se toinen vuosi myös... Ei sieltä muuten ensikertalainen mitään löytäisi.

Hietaniemen hautausmaa
Toimisto auki ark. 8.00 - 15.30
Osoite Hietaniemenkatu 20
00100 Helsinki
Puh (09) 2340 2800
Sähköposti [email protected]

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.02.2009 - 18:30

Kysy omaisilta tai Helsingin srk:n hautaustoimesta.

Lähteet:
www.helsinginseurakuntayhtym...?deptid=88

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.02.2009 - 19:13

Keskusrekisterissä sovitaan myös uurnan maahanlaskun ajankohdasta.

Yllä oleva lause oli hautausoppaassa.
Seurakuntayhtymän keskusrekisteri vastaa siis kysymykseen, mihin uurna on laskettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 19:17

Omaisilta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 07:27

Omaisilta kanattaisi kysyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 20:25

Hietaniemen krematoriossa siunatun henkilön uurna tietysti voi olla sijoitettu ihan mihin tahansa lailliseen hautauspaikkaan, vaikka sinne levon hautausmaalle josta chumba
tuossa aiemmin puhui. Krematorian kansliassa tietävät mihin uurna on toimitettu maahanpanoa varten.