Ovatko tietokoneenne sivuilla "silmille hyppivät" mainokset mielestänne tarpeellisia?

Lisätty: 17.02.2009 - 16:35

Kiitos tuntematon ja chumba...jo herkes Nivean pullo hyökkäilemästä. Siis täällä on yksi varsinainen nörtti taas koneensa kanssa. Mä olin unohtanut koko estohommelin..jotenkin vaan. Joskus näköjään ajatus turtuu mainosten viidakossa rämpiessä.

Avainsanat: firmat mainos

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.02.2009 - 15:25

Suosittelen asentamaan estot, jos häiritsee. minulle ei tule mainoksia.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.02.2009 - 15:02

Siis ihan hyvin pystyisin elämään ilman niitäkin, mutta jonkuhan tämäkin lysti on maksettava

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 15:05

Ei mulla mitään mainoksia hypi silmille : ) saan olla ihan rauhassa toistaiseksi : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 15:06

mua ärsyttää ne mainokset. ihan turhia ja saa vain ärtyneeksi :{

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.02.2009 - 15:15

Onhan noita joka sivulla melkein, mutta ruksia kun painaa, pääsee niistä sillä kertaa eroon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 15:21

Eivät häiritse ja kivuttomasti niistä pääsee eroon jos alkavat häiritsemään. Aika hyviin tarjouksiin on tullut mainosten myötä törmättyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 15:21

EI MINUN TIETOKONEELLA OLE SELLAISIA HÄIRIÖTÄ,,esto toiminta toimii

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 15:27

Tarkoitat kun sivun avaa niin siihen aukeaa mainos.
On helppo estää "pop up" ikkunan aukeaminen säätämällä niin ettei aukea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 18:05

Laitappa suojaukset kuntoon,niin ei hyvpi mainokset silmille!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 18:34

Omalla koneellani ei mainoksista ole mitään riesaa. Kaikki suojat kunnossa, niin ei viruksetkaan pääse yllättämään! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 18:47

Ei hyppele, on estetty, mutta on noita muuten liikkuvia mainoksia ja äänekkäitäkin, ne ärsyttävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 19:04

Ei tule mainoksia koneelleni,sähköpostiinkyl tunkee,mut en avaa niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 19:49

Muutanan karran iltapäivälehtien nettiversiossa joku tullu soittelemaan. Ei haittaa,muta josrupee olemaan riesaa tarvii tehdä jotain

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 19:51

Monet asiat maailmassa toimii mainosrahoilla. Siinä mielessä ne on tarpeellisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 21:18

ei hyppele minullakaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 00:44

Maksajia täytyy sietää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 08:52

Siellä on ponnahdus ikkunoiden esto laita se päälle niin loppuu hyppiminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 19:24

Kaikki mainokset tympii. Ja niitä on ihan tolkuton määrä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 00:14

Noihinkin turtuu, joskin sivun latautumisessa menee kauemmin kun on paljon mainoksia. Ei mainoksia hitaille yhteyksille.