Mikä ohjelma on tuo Registry Mechanic.Tarviaako sitä koneessa.

hinta näky olleen noin 30€

Avainsanat: tietokone ohjelma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.02.2009 - 14:01

Erittäin hyödyllinen ohjelma monille, mutta ei suinkaan välttämätön.
Registry Mechanic on kehittynyt rekisterinsiivooja Windowsille, joka antaa turvallisesti etsiä, puhdistaa ja korjata rekisteriongelmia muutamalla yksinkertaisella hiiren klikkauksella. Windowsin rekisterin ongelmat ovat yleinen syy Windowsin kaatuiluun ja virheilmoituksiin. Käyttämällä PC:n hoitotyökaluja, kuten rekisterinsiivoojia, säännöllisesti järjestelmästä tulee vakaampi, ohjelmat toimivat nopeammin ja käyttöjärjestelmä käynnistyy nopeammin. Rekisteriongelmia voi esiintyä monesta syystä mukaan lukien ohjelmien poistamisen jälkeen jääneet viittaukset niihin, väärinpoistetut ohjelmat, puuttuvat tai vioittuneet laitteistoajurit tai yksittäiset käynnistysohjelmat. Muutamalla pienellä askeleella Registry Mechanic etsii koko rekisterin vääristä merkinnöistä ja näyttää listan löydetyistä virheistä. Voit valita ohjelman puhdistamaan jokaisen kohdan tai automaattisesti korjaamaan ne kaikki varmuuskopioinnin jälkeen, ilman mitään rekisterinmuokkainta, kuten Regeditiä. PC Tools tuotteet eivät sisällä spywarea tai adwarea.

Kysyjän kommentti

tärkeä vastaus

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.02.2009 - 13:11

minun vastaus on EI TARVITA

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 13:37

Joo kyllä' sitä ei tarvita ja pitää olla varovainen mitä koneeseesi laitat! On paljon ilmais ohjelmiakin ,mutta parempi varoa kuin katua! Monasti niissäkin on jotain haittaa !!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 14:38

Välttämättä et sitä tarvitse, mutta kannatta ottaa ainakin varmuuskopiot ensin, ennekuin käyttää sitä.

tuolla siitä on tietoa:

www.download.fi/tyopoytaohje...chanic.cfm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 14:51

Sitä ei tarvita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 16:51

Et tarvitse jos olet ihan normaali koneen käyttäjä. Voit hyvin luottaa windowsin omaan rekisterinsiivoajaan, jonka voit ajastaa siivoamaan rekisterit ja korjaamaan sirpaloituneet tiedostot tasaisin väliajoin. Jos haluat jonkun toisen ohjelman löydät ilmaisia ohjelmia netistä, joten 30€ on kyllä todella suolainen hinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 19:14

Olen samaa mieltä edellisten kanssa, mutta jos tahtoo/tarvitsee

Olen käyttänyt vastaavanlaista ilmaista CCleaner -ohjelmaa
mielestäni ihan näppärä, mutta ei kyllä sovi kaikille,
sillä näitä "Puhdistusohjelmia" on aina käytettävä hyvin varoen.

www.ccleaner.com/
ohjelman esittely (englanniksi)
www.ccleaner.com/help/tour/8...r-complete

Ohjelman saa myös täysin suomenkielisenä.
Ohjelmassa on:
Puhdistaja: joka puhdistaa joko
- Windowsin tai Sovellusten halutut asiat.
Rekisterin puhdistaja:
- Etsi rekisterin virheitä / Varmuuskopioi / Korjaa valitut rekisterin virheet.
- Kysyy aina ennen poistoa "Haluatko varmuuskopioida muutokset rekisteriin?"
Työkalut: Poista sovelluksia ja Aina ajettavat ohjelmat.
Valinnat: jossa
- Asetukset: jossa esim. Kielivalinta ym.
- Evästeet: Poistettavat ja Säilytettävät evästeet
- Käyttäjän määrittelemät:
- Poikkeukset:
- Lisäasetukset:

Minulla Piriformin CCleaner, versio 2.12.660
myös uudempi versio "A new version, 2.16.830 is available"

Toivon muiden mielipiteitä / mahdollisia varoituksia