ongelmat

Avainsanat: varsova puola

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.02.2009 - 11:22

Vesi loppui hotellihuoneen suihkusta kun alemmissa kerroksissa taisivat kaikki mennä aina samaan aikaan suihkuun. Ei riittänyt paine ylempiin kerroksiin.
Varsinaisia ongelmia ei ollut, yksi halvimmista kaupungeista joissa olen koskaan ollut. Yksi mittari on McDonaldsin BigMac ateria, kun se suomessa maksaa kuusi euroa, sai sen varsovasta alle kolmella. Pakko ei ole syödä, mutta hintavertailua voi tehdä vaikka näin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.02.2009 - 12:40

Taannoin yövyttiin Varsovassa 2 yötä hotellissa. Eka yö meni hvyin ,mutta jo seuraavana iltapäivänä kun käväistiin hotellilla, oli todella kylmää. Kerrottiin respassa, mies kohautteli olkapäitään ja sanoi että lämmiyksessä on vikaa! niin kait oli mutta asialle ei tehty mtiään, eivät kait tienneet mitä pitää tehdä. Tuosta on jo aikaa, ehkä 10 vuotta, en tiedä onko asiat apremmin nykyään. Hotelli oli "paraatipaikalla", taisi olla 5 tähteä ja silleen. Jatkettiin Krakovaan ja siellä meni jo paremmin, ei mitään hämminkiä.

Lisätty: 18.02.2009 - 08:48

Puola ei ole kehitysmaa siinä mielessä mitä sanalla tarkoitetaan. Kehittyvä maa se todella on, mutta ei mikään "kurjala".Neuvostovallan ajasta on liian lyhyt ajanjakso, kehtiys ei tapahdu humahtaen. Neuvostomeininkiin saattaa sisi törmätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 13:57

Moskovasta sinne niitä ongelmia tuli ennen ihan roppa kaupalla ,mutta nyt ne järjestelee nitä itse itselleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 14:53

Puola on vielä ns.kehitysmaa,joten ongelmia saattaa ilmetä missä tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 00:47

Aina sattuu ja tapahtuu.