onko siä kaunista

Avainsanat: pariisi ranska

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.02.2009 - 11:36

Jos kysymyksesi tarkoitti, että onko Pariisissa kaunista? niin kyllä ainakin minun silmääni, erityisesti huhti- toukokuussa, mutta niinkuin on viisaasti sanottu: kauneus on katsojan silmässä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.02.2009 - 11:59

Kyllä siä on kauheen kaunista.Joskus savusumua taivaalla Pariisissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 12:26

en ole vielä käynny pariisissa, mutta taas tekee mieli paraisille, sanoin kerran , kun piti sanoa pariisiin, ja sielläkin oli kaunista, paraisilla nimittäin, mutta pariisi ja ranska on kyllä haaveena, ehkpä sinne joskus pääseekin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 12:42

Kyllä mielestäni on verrattuna moneen muuhun isoon kaupunkiin ja tenkni pääkaupunkiin. Kevät on parasta aikaa. Enemmän viihdyn kyllä ja olen ollut pitkiäkin aikoja muualla kuin Pariisissa. Ranska on ihastuttava maa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 14:01

Pariisi on kaunis kaupunki melkein ilmalla kuin ilmalla : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 16:12

Itse pidän enemmän ranskan pienemmistä kaupungeista, esimerkiksi Mulhouse aivan sveitsin rajalla on todella kaunis pieni paikka, hienot puistot kalalampineen. Eikä joka toisella vastaantulijalla roiku kamera kaulasssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 18:17

Pariisi on kaunis paikka, etenkin keväällä. Kauneus on katsojan silmässä, kuten valperi jo edellä totesikin. Pariisi varmaasti miellyttää lähes kaikkia katsojia ja silmiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 20:05

Suurkaupungiksi todella kaunis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 13:00

webbikamerasivusto, voit itse katsella:
www.paris-live.com/

muuta infoa:
en.parisinfo.com/
www1.parishotels.com/paris/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 00:42

Kyllä varmaan jokainen löytää Pariisista sen oman kauniin paikkansa, minulle se on Sacré-Cœurin basilika (ransk. Basilique du Sacré-Cœur, Pyhän Sydämen basilika) on Montmartrella ympäristöineen