Joko olette ostaneet tulevaaa kesää varten jonkinmoisen lomareissun?

Onko matkakuumetta?

Lisätty: 18.02.2009 - 13:21

Tarkennan hiukan eli kesällä tarkoitan vuosilomaa joka yleensä aaoittuu toukokuu-syyskuu-aikavälille. Työssäkäyvillähän on lakisääteinen vuosiloma palveluvuosista riippuen. Ainankin itse haluan lähteä lomillani uuteen ympäristöön, se virkistää kummasti. Viime vuosina ei Suomen kesä ole näyttänyt sitä kaunista puolta, ei ainakaan silloin kun itse lomailen. Toisaalta Suomen kesiä on tuullut koettua jo muutamia vuosikymmeniä joten nekin osaan ulkoa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.02.2009 - 16:39

Keväällä Portugaliin, matka varattu ja osin maksettukin. Kesä koto-Suomessa töitä tehden ja syksyllä ruskapatikalle Lappiin. Mahdollisesti jossain vaiheessa muutaman päivän kaupunkiloma jossain Euroopan kaupungissa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.02.2009 - 09:58

Kesää vietetään ihan kotimaisemissa (toivottavasti) , kevään aikana tulee tehtäväksi vielä pari pidempää matkaa itäisille maille..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 10:25

suomessa olisi tarkoitus kesä viettää,,mutta lippu on vielä ostamatta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 10:25

Lomareissun voi toki tehdä ihan kotimaassakin.
Itselleni on varattu 15 päivää Ålandista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 10:28

Ei tarvitse ostaa reissua.Loma mieheni kotimökillä ei maksa muuta,kun mitä ruokaan ja polttoaineisiin menee,eikä siellä ole ihmispaljoutta on vain luonnon rauhaa,eikä matkakaan sinne hirvitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.02.2009 - 10:30

Odotellaan kesää, ja katsotaan sitten mihin mennään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 11:06

Kesä menee kyllä siellä pohjolassa , eli Virossa ja Ruotsissa sekä Suomessa! Eiköhän syksy taas siirrä minut tänne lämmön puolelle, mitään en ole vielä tilannut valmiiksi, mutta katselen paikkoja kyllä aktiivisesti, mistä löytää mieluinen asunto talveksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 12:11

Kesä on suomessa minulle ihan hyvä,en mene matkalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 12:41

lähdemme matkailuautolla ruotsiin ja lippua lautalle en vielä ole tilannut, kun on hieman auki tuo lähtö ajankohta...toukokuussa sitten tilaan ja matka ois heinäkuussa..kun omalla autolla liikutaan, niin ei tarvitse tilata etukäteen mitään muita yö paikkoja, aina löytyy tilaa yhdelle autolle, ja muutamalle moottoripyörälle....reissun päältä...kun matkaamme on vähän niin , että sinne mennään mihin mieli sillloin tien päällä tekee..tai auton nokka osoittaa, ei suunnitelmia tehdä juurikaan , kuin vasta jo reissussa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 12:46

Pikkuhiljaa auringon myötä viriää halu lähteä kulttuurimatkalle Hesaan. Tutkimaan assan vessat ja ilmaiset pisuaarit. Helsingistä olisi lyhyt matka jollekin Viron hiekkarannalle.

Suunnitellaan vielä ja tutkitaan tarjontaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 13:44

Alkukesästä peräti pääkaupunkiin ja Uuteen Iloiseen Teatteriin, kesä ehdottomasti mökillä ja syyskuussa Kyprokselle. Talvi suunnitteilla; kaiketi köyhän miehen Thaimaa, eli Kanaria? Ehdottakaa vaihtoehtoja talveen, kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 13:46

Saatan viettää kesän suomessa ja sitten syksyllä lomalle johonkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 14:10

Koht lähen ottaa vauhtia kesään ja sit kesällä katotaan mitä tehdään... voi olla, että syyskesästä täytyy lähtee käymään jossain : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 14:56

Kotimaan kesä on niin kaunis,etten koskaan lähde kesällä ulkomaille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 18:50

Katsotaan nyt, vielä on liput ostamatta, mutta kesän alussa olisi suunnitteilla lähteä etelään. Loppukesän ajattelin olla ihan vain Suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 19:35

Kyllä kesä on lomailtava suomessa, jospa sitten syksyllä pääsis taas reissuun. Tai viimeistään vuoden päästä. Tosin jos ensimmäiset kaksi viikkoa kesälomasta on surkeaa keliä niin siinä tapauksessa voi miettiä jotain äkkilähtöä etelän lämpöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 19:57

Kyllä on varattu kahden viikon reissu kotimaassa, toivottavasti se ei jää kesän ainoaksi reissuksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 20:14

Alkukesä kotimaassa, elokuun lopussa vanhan tavan mukaan Italiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 21:15

ei mitään lomaa.. töitä tehhään ja jos on lomantynkää niin rannalle:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 08:06

Kyllä vaan. Santorinille 3 viikoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 13:03

Maaliskuussa matkalle muille maille vierahille, kesä kotisuomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 19:27

Ei ole vielä tullut varattua matkaa. Vasta tulin etelän lämmöstä, kohta pitäis lähtee Rukalle laskettelulomalle. Katotaan sitä kesää sitten kun on ajankohtaisempaa. Jos tulis lämmin kesä Suomeen, niin voishan sen viettää kotimaassakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 13:04

Kyllä. Ajoissa on varattava, että saa mitä tahtoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 00:34

Tällä kertaa oikealle lomalle kaverini kanssa Kreikkaan. Olemme kyllä jo käyneet siellä, mutta nyt tää oli kompromissi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 00:52

Jos taas sais veneen pummittua jostain niin saaristomerellähän tuo kesäloma hurahtais, tai sitten Skotlantiin, eli olen asennoitunut niin että satakoon p*le ei haittaa kun mulla on loma