Mitä hyötyä kitkasta on?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.02.2009 - 22:31

Pysäyttäessä liikettä paljonkin .

Lisätty: 16.02.2009 - 22:43

Ymmärsitkin varmasti,että saattaisi esimerkiksi liikenteessä pikkaisen pelti kolista ilman tuota kitkaa, vaikkakin tuhannet ja tuhannet viisaat pyrkiikin sen kumoamaan päivittäin työssään.

Lisätty: 16.02.2009 - 23:29

Totta tosiaan. Parisuhteessakin siitä on joskus haittaa ja sitten joskus myös ihan iloa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.02.2009 - 23:40

Auttaa käytännön askareissa kuten napsuttelussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 00:48

kitkaton maailma olisi kamala, ei pysyisi palikat järjestyksessä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 07:00

Jos kitka pienenee tulee ongelmia asiassa kuin asiassa, autolla ajamisessa kitkan pienemisen huomaa kun auto lähtee lapasesta ; ) mut kun kitka on hyvä asiat on kohdallaan : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.02.2009 - 09:36

Paremmin sujuu ainakin ihmissuhteissa, jos ei sitä kitkaa ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 10:16

Ilman kitkaa asiat eivät pysy paikoillaan, esim. jos juokset, niin jalkasi sutivat ja voit lentää nenällesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 12:18

Kitkasta on suuri hyöty ,esimerkiksi autolla ei pääsisi minkään näköselle mäelle ilman kitkaa,jos tässä on joku juju takana,niin savolaiset sanoo saunassa ei saa olla kitkaa,niin siellä on hyvä kylpeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 21:10

et pysyisi edes pystyssä ilman kitkaa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 01:06

Voisi olla melko luistelua ilman kitkaa, vaarallista elämää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 18:18

Ilman kitkaa et sais esimerkiksi autoa pysähtymään muuta kuin ajamalla betoniseinään. Liikkeellelähtökin taitais olla taitolaji.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.04.2009 - 09:39

me ollaan just tekemässä mun kaverin kaa yht juttuu kitkasta ja etitää tietoo kaikkialta.. moi moii
m