Onko sinulla näitä boonuskortteja lompakossasi,meillä on tämä k-kaupan plussakortti.

S-ryhmän korttia ei ole,kun se on maksullinen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.02.2009 - 19:38

Plussakortti, Bonuskortti, S-etukortti, liiton jäsenkortti, työpaikan etukortti.. Semmosseet nyti ainaskin löytyypi, mutta plussakortille on enemmän käyttöä.

Kysyjän kommentti

paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.02.2009 - 19:16

Minulla on vain S-ryhmän kortti. Siinä on parhaimmat bonusedut ja tankkaankin aina ABC-asemilla. Perusmaksu on sijoitus omaan rahastoon. Ja s-tili on kätevä tapa maksaa ostoksia kerryttämillään bonuksilla. Sen takia en tarvitse muita kortteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 19:17

K ja S
(miten niin maksullinen? ei mulla ainakaan)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 19:18

Mulla niitä kortteja löytyy K-kortti, S-bonuskortti, siwan-kortti, S-bonusta käytän eniten : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.02.2009 - 19:26

Plussakortti on ja sitä käytän. Myös liiton jäsenkortti löytyy. Sillä saa alennuksia tietyissä lomakohteissa, vakuutuksista ja polttoaineista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 19:27

Äss ja plus ja apteekki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 19:29

Kyllä muutama on mutta ei käy täällä, joten odotan kesää jolloin pääsen taas niitä käyttää ja kait selverin kortti eniten käytössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 19:30

kortteja on kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 19:44

on minulla kaiken maailman kauppoihin ja apteikkiin jos jonkin moisia kanta,plus ja jäsenkortteja...et ei kukkaroon muuta mahdukkaan, kuin kaken maailman kortteja...sit kassalla heittää nipun kortteja pöytään, et ikähän kortti tännekkin kävis.....ottaa päähän tämä kortti rumpa ja itse siellä viellä olen mukana korttejeni..kassajonossa, etsimässä kyseistä korttia siihen kauppaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 19:50

S-etukortti
Ykkösbonuskortti
Plussakortti
Uniikkikortti (yliopiston apteekki)

PAM - Viking Line - Kirjasto - Veikkaus - Kela

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 20:48

Plussakortti
S-kortti
Maxi-bonus
Aikaisemmin oli myös joku bensakortti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 21:15

s-ryhmän ainakin 8)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 21:21

plussa ja ykkösbonus, ei muita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 21:51

Ei ole, eikä tule. Kannatan vapaata yhteiskuntaa, ja ostan tuotteet sieltä kuka myy ne kilpailuykyiseen hintaan ja en todellakaan tarvitse sitä MOSKOVAN valvontaa, että mitä mistäkin ostan ja milloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 23:23

Useimmat on ja tonnin pinnassa "edut" vuodessa, mutta itse me ne maksamme, lopulta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 23:40

On.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 09:04

Pitkän aikaa on ollut Stockan kanta-asiakaskortti ja nyt on myös S-ryhmän kortti. On varmaan myös muita joita en edes muista, niitä tulee käyettyä harvemmin. Jokin pesulan kortti taitaa olla myös mutta sillä ei ole mtiänä käytännön merkitystä enää.
niin ja tuo Yliopiston apteekin kortti on. Stockan kortista on ollut enietn hyötyä, saa option osakkeiden ostoon ja myös muita etuja. Käyttäisin ko. liikettä vaikka ei tuota korttia olisikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 09:22

Plussakortti,s etukortti.siinä ne ovat,kelakortti,ajokortti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 19:41

S-etukortti tuli juuri hommattua. Ykkösbonuksella kerty mukavasti kauden aikana parisataa.Ja ainahan se on kotiinpäin. Ja plussakortti on ollu kauiten, mutta tässä taloudessa siitä on ollut vähiten etuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 19:35

S-kortti on ja muita en edes aio hankkia. Sillä saa ihan mahdottoman hyvät bonukset, kun keskittää mahdollisimman paljon. Meillä kertyy bonuksia mm. vakuutuksista ja sähköstä. Siihen kun vielä tankkaa auton ABC:lla ja hankkii ruokaostokset S-ryhmän kaupoista, niin meidän perheelle kertyy jopa parin ulkomaan matkan verran rahaa bonuksista vuodessa. Tai sitten yhden kaukomatkan verran, ihan miten haluaa laskea... Eikä kortista tarvi maksaa, kun joku pikkusumma ja loput voi maksaa kertyvillä bonuksilla. Meillä kortti maksoi itsensä takaisin parissa kuukaudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 00:29

S-etukortti ja K-plussakortti. S-kortti huomattavasti parempi ja siinä on eniten etuja, riippuu tietenkin mihin ostoksensa keskittää S vai K-kauppaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 19:13

Kun hankin K-plussakortin, se maksoi 50 markkaa. Eli ei sekään ihan maksuton ole ollut.
S-kortti on myös ja siitäkin taisin maksaa alussa jotain, mutta se maksoi itsensä takaisin tosi nopeasti. Sitten minulla on vielä apteekin, vuokranantajan ja joitakin muita bonuskortteja, mm. eläinkauppaan. Niistä on hyötyä alennuksina tietyin väliajoin. Käytän joka tapauksessa vain yhtä apteekkia ja eläinkauppaa, joten bonuskortti on vain plussaa. ;)