jos kysyn ja vastaan anonyyminä, niin saanko silti pisteitä...kysyn vain ihan sen tähden, kun kysyn tyhmiä, ja vastaan tyhmemmin..

nytkään en tiedä mihin kategoriaan tämäkään kuuluis...joten tunnen itseni tosi idiootiksi nimoimerkillä...ja vielä kun , tyhmiä kysymyksiäni poistetaan ..napsun puolesta..

Lisätty: 16.02.2009 - 19:25

ahaa, aattelin, kun nuo anonyymit tekee tyhmii kyssärei ja mäkin tein, niin sepä poistettiin, mutta se kysymys olikin jatkoa tälle facebookille../ napsulle..ehkä ei pitäis utella ja kohta tulee tällekkin mirrille kielto tän napsuu...kysyin kyllä ylläpidosta, mutta ei tullut vastausta..?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 16.02.2009 - 19:19

Hyvä ciby. Kysele vaan anonyyminä, mutta pisteitä ei heru. Eikä muuten vaikka vastaatkin anonyyminä. Mihin ne pisteet menisi. Johonkin anonyymien yhteisvarastoonko? Jatka vaan nimimerkillä, niin neuvomme ja opastamme, jos nyt satut tyhmiä kysymään. Niin kuin täällä on usein sanottu, tyhmiä kysymyksiä ei ole, paitsi no joo joskus joillakin, ei sulla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.02.2009 - 19:15

Anonyymi ei saa pisteitä mistään hommasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 19:17

Ei pisteitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 19:21

Älä Siby nyt poistu anonyymien yhteiskuntaan : ) Eikä sulla tyhmiä kysymyksiä ole ollutkaan kun minäkin olen ymmärtänyt ne : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 19:32

pisteitä ei taida tulla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 19:49

Ei ole tyhmiä kysymyksiä on vain tyhmiä ihmisiä!

Lähteet:
South Park

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 20:47

Kyllä silloin saa anonyyminä pisteitä, kun on rekisteröitynyt ja kirjautunut omaan profiilinsa, mutta raksittaa kohdan "kysy anonyyminä". Mielestäni on ihan oikein, että kaikilla on mahdollisuus kysyä nimimerkittöminä. Minunkin ystävät ja perhe tietävät ja käyttävät tätä foorumia, ja jos en halua kaikkien tunnistavan minua, kysyn anonyyminä.

Ylläpito saattaa muuten olla melko kiireinen muidenkin juttujen kanssa.. Joskus ei vaan ihan joka kyssäriin kerkee vastaamaan, vaikkakin nykyään odotetaan henk.koht. asiakaspalvelua ihan joka asiassa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 20:53

Ylläpito vastaa:

Kysymyksesi ei ollut tyhmä - olit vaan aiemmin kysynyt lähes identtisen kysymyksen. Laitoin myös heti kysymyksen poistettuani sähköpostia sinulle kysymykseen liittyen, joten tarkistahan vielä sähköpostisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 20:54

Kysyvä ei tieltä eksy. Kaikki ihmiset ovat persoonia, haluavat kysellä/rupatella erilaisista asioista. Aivan sama häveliäisyyden vuoksi kysytkö anonyyminä vai nimimerkillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 21:55

Ne pisteet menee sinne yhteiseen anonyymien pistekasaan ja ne saatetaan antaa myöhemmin sitten vaikkapa minulle , toivoakseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 09:07

Ei niitä kenellekkään anneta anonyymi ei saa pisteitä,tyhmiä saa kysyä jos haluaa vastaajasta ne ei ole tyhmä.