mistä löytää hevos värityskuvia?

tai eläinten kuvia

Avainsanat: en tiedä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.02.2009 - 18:35

kirjakaupoista, tavaratalojen kirjaosastoilta...katsoppa näistä paikoista...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 16.02.2009 - 18:37

Kirjakaupoissa ainakin on, Tiimareissa ja vastaavissa liikkeissä myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 19:23

Joka tavaratalossa voi löytyä vaikka mitä kuvia : ) kirja muodossa ja voit etsiä netistä vaikka laitat hakusanaksi hevoset ja sit kuvahaku, siellä näkyi olevan joitain juttuja : ))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 19:30

Vapaavalinnasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 21:07

Kirjakaupoissa on ainakin värityskirjoja teemoittain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 22:02

kirjakaupoista ja tavarataloista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 23:41

Piirä hevosen kuva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.02.2009 - 20:03

varmaan kirjakaupoista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2018 - 09:39

Tavallinen tapa, jolla saatat tietää niistä, on ostaa värikirjoja, mutta se on rahanhukkaa. Tietotekniikan kehityksen myötä Internetissä etsiminen on paras tapa ihmisille. Coloringpagesonly.com on ihanteellinen paikka tutustua letkujen väritysarkkeihin. Täällä nämä tulostettavat hevonen väriaineet online ovat ilmaisia ja helppo ladata tai tulostaa. Tällä tavoin voit helposti pitää lapsesi varattuina jonkin aikaa.
Katso tämä verkkosivusto, hauska ja hyödyllinen tapa innostaa lapsen pakkomielle hevosten kanssa. Jaa kuvat ja verkkosivusto ystävillesi. Pidä hauskaa!
coloringpagesonly.com/pages/horse

Lähteet:
coloringpagesonly.com/pages/horse