mikä on paras koirarotu lemmikki???

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.02.2009 - 17:48

Karvaton koira ;) Kiinanharjakoirassa karvoja ei ole liikaa ainakaan.

Täällä lista koiraroduista:
www.koirat.com/koirarodut.phtml

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.02.2009 - 18:06

Beagle ja Mäyräkoira ja ajokoira

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 18:08

Pienet terrierit : ) jos haluaa koiran jolla on vilkkautta ja vähän luonnttakin : )
Mut on niitä sellaisia muitakin lutusia koiria : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 18:18

Terrierit ovat ihania. Mullakin on yksi, mutta se on nyt muualla tavallaan hoidossa, vanhuudenturvana. Se on puhdas silkkiterrieri...monen monta palkintoakin jo saanut. Kerta kaikkiaan mahtava poika. Reipas lenkkeilijä ja osallistuu kaikkeen toimintaan topakasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 18:22

Lyhytkarvainen collie, nahka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.02.2009 - 18:40

Yleisesti ottaen tunnetusti kilttiluonteiset. Colliet ja noutajat nyt ainankin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 19:34

Noutaja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.02.2009 - 19:57

saksanpaimenkoira. luotettavampaa ystävää saa hakea. siinä on täydellinen paketti, miellyttämisenhalua, kovuutta ja viettejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 21:20

meil on pitkäaikainen kokemus Tiibetinspanieleista ja ei muuksi vaihdeta.. kiltti, tottelevainen, rauhallinen, ei järsi... ym ym

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 22:08

Minulla on 4 eri rotua ja kaikki ovat minulle parhaita. Riippuu ihan omista mieltymyksistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 22:58

minä tykkään kamalasti japaninpystykorvasta ja lapinkoirasta. sit tuo kiinanpystykorva on ai´van suloinen. eli monia monia ihania rotuja löytyy. nyt ottaisin itselleni, jos mahdollisuuksia olis, tuon lapinkoiran:).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 23:44

Oman makusi mukaan matelet koirasi kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 02:10

Kaikilla on oma suosikkirotunsa.Itselläni on ollut pari noutajaa,kivoja koiria ja kolme berniä,nyt neljäs,joka on 7kk vanha.Ja olen tykästynyt berninpaimenkoiraan,se on mun juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 18:46

mä ottaisin bokserin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 19:49

saksanpaimenkoira on mahtava rotu jos jaksat sen kanssa hiukankin harrastaa. Oppii kyllä tekemään kaikenlaista pienillä toistoilla. Mahtava vahti vaikket opettaisikaan. Itsellä ollut kaksi sakemannia ja ollut niihin tyytyväinen. Nyt mukavuuden ja helppouden takia hoidan vain kissoja joita oli kyllä sakemannejen kanssa taloudessammekin ja hyvin tulivat toimeen keskenään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 23:30

shetlannin paimenkoira

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2009 - 23:59

Noutajat+portugalinvesikoirat aivan ihanan lempeitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 11:52

Seropi,terveitä,hyvän itsetunnon(Kasvattajasta riipuen) omaavia,hyviä ystäviä ihmiselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 23:13

Snautserit kaikissa kolmessa koossa :)