miten hiuset pysyvät niin että ne ovat hyvin... minulla ne mesevät aina sekaisin kun ne pesee

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.02.2009 - 18:29

Pitkät vai lyhyet/kiharat vai suorat hiukset, mutta hiuksiakaan ei saa pestessä vanuttaa, kunnon pesuaine ja hoitoainetta joka päivä, mieluimmin, sellaista, jonka voi jättää hiuksii, ei tahmaa eikä lätsäytä hiuksia, ja kerran kuussa olisi hyvä laittaa oikein tehokas hoitoaine pidemmäksikin aikaa päähän/päänahkaan, kun se päänahkakin tarvitsee ravintoa. Sitten myös sellainen harja, jossa esim. ns. muovitapit päissä niin ei riko hiuksia ja tarpeeksi harvapiikkinen myös, ja olisi hyvä aina huuhdella hiukset pesun jälkeen suht viileällä, jolloin hiussuomut sulkeutuvat ja ovat näin helppohoitoisempia. Ja kunnon leikkaus on kaiken A ja O, huonot latvat ainakin pois, niin ei takkuunnuta hiuksia.

Lähteet:
ite kokeillut vuosikymmenien ajan

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.02.2009 - 17:50

Varmaan hoitoaine auttaisi hiusten selvitykseen.
Helppohoitoinen leikkaus esim.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 18:05

Hoitoaine joka on tarpeeks hoitaa ja jos se ei auta niin sit on sakset ainoat jotka auttaa, kiva leikkaus : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 18:25

Sekaisin ne minullakin menevät kun pesen. Sitten kampaan laitan muotovaahtoa ja kuivaan pysyvät sitten seuraavaanpäivään ja pesen taas jne. Tukkani on lyhyt ja suora leikkautan sen kuudenviikon välein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.02.2009 - 18:33

Sekaisinhan ne tahtoo pestessä mennä, mutta käytä hoitoainetta, niin on helpompi kammata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 19:23

Käytän hyvää hoitoainetta ja puhallan kylmäpuhalluksella pää alaspäin sormilla haroen. Paras hoitoaine hiusten takkuisuuteen on HairStoresta saatava Schwarzkopfin Bonacure "Hairtherapy", Repair Rescue". Taistelin pitkään takkuhiusten kanssa ja sadattelin kun kampa oli täynnä irtohiuksia. Ei ole enää. Tämä latvasuoja todella auttaa! Ja vaikka tämä onkin kuin mainos, niin en lupaa liikoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 19:35

Pese yksitellen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 21:16

mulla ne on hyvin sillon ku en oo peseny ;D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 21:48

Ei hiuksiakaan kannata joka päivä pestä, ne haurastuu. Pistä suihkumyssy päähän välillä jos et halua kampausta sekaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 22:09

Monet käyttää muotoiluvaahtoa pesun jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 23:45

Kannattapi käyttää kampaa/harjaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 08:34

Hyvä leikkaus auttaa, hiuksia on leikattava säännöllisesti. Jos latvoissa on "kuollutta" hiusta, se näkyy kampauksessa.
En käytä mitään muita aineita kun shampoota ja hoitoainetta (molemmat tuoksutonta sorttia), luonnonkiharat hiukseni pesen joka aamu ja ovat kyllä hyvin ojennuksessa. Leikkautan ne neljän viikon välein.

Lisätty: 17.02.2009 - 11:13

Kysymys taisi olla kompa.. tottakait hiukset menevät sekaisin pestessä.. mutt aharja tai kampa auttaa.

Lähteet:
hiihtolomaviihdettäkö?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 19:15

Sitä varten on keksitty hiusharja ja kampa. :)