miten finnit lähtevät helposti pois????

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.02.2009 - 16:46

Aikanaan ja yleensä yhtä helposti kuin ovat tulleetkin...
Pese ärtynyttä ihoa apteekeista saatavilla pesuaineilla (esim. Sebamed).

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 16.02.2009 - 16:58

Pidä iho puhtaana, älä näpelöi niitä finnejä, ja anna ajan kulua. Lähtevät kun on murrosikä ohi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 17:21

Klerasiiliä vois kokeilla sehän auttaa 3 päivässä sanottiin mainoksessa : )ja sit pääsee bileisiin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 17:28

Ihon puhtaus on A ja O. Eikä niitä helposti saa millään pois mutta nuo edellä mainitut aineet yhdessä tasaisen pesun kera auttavat. Jos akne on paha kannattaa kääntyä iholääkärin puoleen. Ei jää arpia ihoon kun hoidattaa ajoissa pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 19:40

Ihon puhtaanapito on yksi parhaista tavoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 20:58

Kuten jo edellä todettiin, pidä iho puhtaana mm. apteekista saatavilla hyvillä aineilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 22:05

Pese päivittäin Klerasil-pesunesteellä. Älä raavi ihoa ettei finneihin mene bakteereja. Jos finnejä on tosi paljon, voit käydä kasvohoidossa jossa ihohuokoset höyrytetään auki ja syväpuhdistetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 23:48

Eivät helposti, mutta toivota päivittäin hyvää matkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 08:40

Ihon puhtaus on kaiken a ja o. Hankalimmissa tapauksissa saattaa ihotautilääkärillä käynti olla tarpeen.
Apteekista saa kotimaisia ihovoiteita joita voi käyttää myös ihon puhdistukseen , kannattaa kokeilla (Aqualan ym).
Itselläni ei onneksi ole ollut finnejä juurikaan joten käytännön tuntuma puuttuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2009 - 19:48

Kaiken edellä mainitun lisäksi; ruokavalio. Rasvainen ruoka, suklaa ym. aiheuttavat helposti finnejä. Joillekin vaikuttaa stressi, hormonit jne. Hoitona ihon puhtauden lisäksi mm. ruokavalio, ihotautilääkärin määräämät lääkkeet, tytöille auttaa myös jotkin e-pillerit. Niiden vaikutus tulee esille noin kolmen kuukauden käytön jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2009 - 23:34

Aika parantaa haavat (lue finnit).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 21:08

sinkkipastalla