No, mitäs uutta se Ruokakesko on tekemässä tänään Plussa-kortille?

Lisätty: 16.02.2009 - 15:51

Napsun uutisia lukekee...

Lisätty: 16.02.2009 - 16:17

Kyllä alkaa tuntua kummalle, että meitä kohta kytätään joka asiassa...saakohan kohta bonuspisteitä joka kerrasta, kun vessan vetäisee. Täytyy harkita mokomista korteista luopumista.

Avainsanat: ruoka terveys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 16.02.2009 - 15:46

Mitäs se on sitten tekemässä? Ei tietoo. Olis kiva tietää, kun itselläkin se kortti on.
Ilta-Sanomista löysinkin sen jutun. Eipä tuo haittaa minua. Tuoteryhmittäin niitä tietoja kerätään, eikä yksittäisiä tuotteita.

Lisätty: 16.02.2009 - 16:05

www.iltasanomat.fi/uutiset/k...id=1244417

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.02.2009 - 15:31

Toivon sydämmestäni, että poistaa sen kokonaan käytöstä, jotta ihmisten pettäminen pisteillä päättyisi, koska ihmiset ovat niin "uunoja" että ostavat kalliimpia tuotteita saadakseen pisteitä.

Lisätty: 16.02.2009 - 16:08

Se pistekortti on pistetty ihmisille juuri siksi, että kauppias näkee mitä juuri SINÄ ostat ja syöt ja minä päivänä ja milloin sinulla on mimmoinenkin aika.
Näillä korteilla valvotaan sinun tekemisiä joka ainut päivä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 16:05

sehän on hyvä kun kesko ilmoittaa virallisesti seuraavansa ihmisten syömimisiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 17:32

Enpä oikein osaa sanoa miten minua haittaisi jos joku tietäisi mitä tuotteita ostan K-kaupasta. Jos joku sillä tiedolla jotain tekee niin annan sen hänelle mielihyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 17:37

se on niiten kaupiaitten helpotusta , jotta tiedettäis mitä kannataa myydä ja mitä ei, eli enemmän mennekkii ja tavarat liikkuun..eivät seiso hyllä ja kauppiaan katteet lisääntyy...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 19:09

Ei miuta haittaa jos kaupassa vahtiivat mitä myö ostetaan,näinhän tekee jokainen kaupparyhmittymä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 19:35

Ei paljoa hetkauta miten markina- ja asiakastutkimuksiaan tekevät. Nää vaan herättää eräissä aina niin suuria tunteita.
Itse asiassa me olemme monessakin jutussa paljon huolestuttavamman valvonnan ja seurannan kohteina, tietämättöminä täysin tyynesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 23:50

Eipä varmaan mitään.