Miksi usein krapulassa on vatsa täynnä oksennusta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.02.2009 - 14:57

no siksi kun tyhjennän sen vatsani juotuani ilmaista viinaa kirahvinkaulan ja kamelinkyttyrät täyteen ja elimistöni ei ollut valmistautunut näin runsaaseen tarjontaan, ja söin myös kaiken hyvän ja rasvaisen tarjoilun , niiden diettiläisten puolesta, en osannut hallita itseäni taaskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.02.2009 - 15:07

En ole havainnut vielä tähän ikään mennessä.edes krapulaa.viinaakaan en juo ilmaseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 15:11

Kyllä se ruoka on ihan ruokana vatsassa, ja viina viinana. Sitten kun se tulee ulos se on oksennusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 15:13

No just rupesin kirjoittamaan, että ei mulla ole koskaan ollut vatsa täynnä oksennusta, koska en harrasta sen syöntiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 15:19

Jos tosiaan on näin, niin suosittelen lämpimästi etsimään elämällesi kokonaan uusen suunnan ilman alkoholia ja oksennusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 15:23

En muistakkaan milloin minulle olisi käynyt niin kun en ole ottanut alkoholia vuoskausiin : )
Sanotaan, että viina on viisasten juoma ja se ei sovi minulle : )
Hyvin ole pärjännyt ilman sitä ainetta eikä ole ollut samanlaisia ongelmia kuin sulla : ))onneks.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 15:29

Aika paha myrkytystila jos ei pysy aineet sisällä.
Kannattaisi ehkä miettiä mitä juo ja syö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.02.2009 - 15:45

Jos joisit vähemmän, ei sitä oksennusta tulisi, eikä krapulaa yleensäkään. Juon minäkin joskus, mutta oksentaa ei ole tarvinnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 15:53

Olen suorittanut vain lyhyen kurssin tällä osa-alueella, mutta omien vähäisten havaintojeni mukaan se oksennus tuppaa olemaan kaikkialla muualla muttei vatsassa, vaatis kai enemmän harjoitusta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 16:17

Niin kuin yllä sanottiinkin, etä viina on viisasten juoma, joten käytän sitä...vitsi...vitsi...:)
Mistä moisen tiedon olet saanut??? Ei tietääkseni krapulassa ole usein/koskaan vatsa täynnä oksennusta, tajuttomana humalassa/sammunut voi oksentaa ja vetää oksennusta keuhkoihinsa/tukehtua.... No kun en juo väkevii lainkaan, jos ei sit jäkkäriks jotain irish coffeta, enkä oluttakaan siinä määrin, että ois krapulaa, niin edes tuo ei sitten osu kohdalle, juups...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 17:55

tämä nyt ei sovi elämänohjeeksi kellekkään, mutta entisellä pomollani oli tapana hokea:
Krapula on persaukisten tauti - rangaistus siitä että menee keskeyttämään hilpeän humalan

(hänellä pelasi tämä filosofia lähes kymmenen vuotta ennenkuin maksa sanoin poks)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2009 - 19:41

Terveisiä sinne atomikylään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2009 - 08:53

Ei harmainta aavistusta, ei tee mieli edes kokeilla. En osaa edes kuvitella mitä aloittaja tarkoittaa.